Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Plíhalová Monika, Mgr. | |
dc.contributor.author | Hošková, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Havlíček Jakub, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2023-9-5 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:22:03Z | - |
dc.date.available | 2022-6-7 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:22:03Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-29 | |
dc.identifier | 94049 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54043 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřená na rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím výtvarných činností v mateřské škole. Teoretická část obsahuje informace o výtvarné výchově v předškolním věku a o klíčových kompetencích. V praktické části je realizovaná kvalitativní výzkumná sonda. V první fázi výzkumu jsou zmapovány možnosti rozvoje klíčových kompetencí v prostředí mateřské školy prostřednictvím přímého pozorování výuky a polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy. Ve druhé fázi jsou realizované tři výtvarné úkoly pro děti zaměřené na rozvoj vybraných klíčových kompetencí. | cs |
dc.format | 67 s. (121 069 znaků) XII | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | klíčové kompetence | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | výtvarné aktivity | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | kvalitativní výzkumná sonda. | cs |
dc.title | Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím výtvarných činností v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Developing key competencies through art activities in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro mateřské školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on the development of key competencies through art activities in kindergarten. The theoretical part contains information about art education in preschool and about key competencies. In the practical part a qualitative research probe is conducted. In the first phase of the research, the possibilities of developing key competencies in the kindergarten environment are outlined through direct observation of teaching and semi-structured interviews with teachers. In second phase, the development of selected key competencies is observed using three art assignments for children. | en |
dc.subject.translated | key competencies | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | art activities | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | qualitative research. | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Katerina Hoskova.pdf | Plný text práce | 1,97 MB | Adobe PDF | View/Open |
Vedouci - POSUDEK BP_Hoskova.pdf | Posudek vedoucího práce | 332,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Hoskova Katerina - oponent - Protokol o hodnoceni KP.pdf | Posudek oponenta práce | 308,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Hoskova prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 7,25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/54043
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.