Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorHošková, Kateřina
dc.contributor.refereeHavlíček Jakub, Mgr.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:03Z-
dc.date.available2022-6-7
dc.date.available2023-09-11T22:22:03Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier94049
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54043-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím výtvarných činností v mateřské škole. Teoretická část obsahuje informace o výtvarné výchově v předškolním věku a o klíčových kompetencích. V praktické části je realizovaná kvalitativní výzkumná sonda. V první fázi výzkumu jsou zmapovány možnosti rozvoje klíčových kompetencí v prostředí mateřské školy prostřednictvím přímého pozorování výuky a polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy. Ve druhé fázi jsou realizované tři výtvarné úkoly pro děti zaměřené na rozvoj vybraných klíčových kompetencí.cs
dc.format67 s. (121 069 znaků) XII
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectvýtvarné aktivitycs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectkvalitativní výzkumná sonda.cs
dc.titleRozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím výtvarných činností v mateřské školecs
dc.title.alternativeDeveloping key competencies through art activities in kindergartenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the development of key competencies through art activities in kindergarten. The theoretical part contains information about art education in preschool and about key competencies. In the practical part a qualitative research probe is conducted. In the first phase of the research, the possibilities of developing key competencies in the kindergarten environment are outlined through direct observation of teaching and semi-structured interviews with teachers. In second phase, the development of selected key competencies is observed using three art assignments for children.en
dc.subject.translatedkey competenciesen
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedart activitiesen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedqualitative research.en
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Katerina Hoskova.pdfPlný text práce1,97 MBAdobe PDFView/Open
Vedouci - POSUDEK BP_Hoskova.pdfPosudek vedoucího práce332,73 kBAdobe PDFView/Open
Hoskova Katerina - oponent - Protokol o hodnoceni KP.pdfPosudek oponenta práce308,7 kBAdobe PDFView/Open
Hoskova prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce7,25 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54043

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.