Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorProšková, Jana
dc.contributor.refereeHavlíček Jakub, Mgr.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:04Z-
dc.date.available2022-6-7
dc.date.available2023-09-11T22:22:04Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier94058
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54045-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvojem sociálních dovedností ve výtvarné výchově. V teoretické části jsou popsány sociální dovednosti a jejich rozvoj. Dále práce představuje participativní umění a jeho využití do výtvarné výchovy. V praktické části je zrealizováno pět výtvarných úkolů a následná kvalitativní výzkumná sonda. Zjištěná data reflektivních bilancí jsou zmapována na základě stanovených výzkumných otázek. Závěrem práce je zformulováno doporučení pro ostatní pedagogy, jak realizovat výuku výtvarné výchovy zaměřenou na podporu rozvíjení sociálních dovedností.cs
dc.format61 s. (72 652) + VIII s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsociální dovednostics
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectrvpcs
dc.subjectkooperativní výukacs
dc.subjectparticipacecs
dc.subjectvýtvarné aktivitycs
dc.subjecthracs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectkomunikace.cs
dc.titleRozvíjení sociálních dovedností ve výtvarné výchověcs
dc.title.alternativeDeveloping social skills in art educationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programVýtvarná výchova a kultura se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe undergraduate thesis deals with the development of social skills in art education. The theoretical part is concerned with social skills and their development. Furthermore, the work presents participatory art and its use in art education. In the practical part, five creative tasks and a subsequent qualitative research probe are carried out. The data obtained from the reflective diary is mapped based on the established research questions. At the end of the work, recommendations are formulated for other educators on how to implement art education aimed at supporting the development of social skills.en
dc.subject.translatedsocial skillsen
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedrvpen
dc.subject.translatedcooperative learningen
dc.subject.translatedparticipationen
dc.subject.translatedart activitiesen
dc.subject.translatedplayen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedcommunication.en
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - Proskova Jana.pdfPlný text práce7,27 MBAdobe PDFView/Open
Vedouci - POSUDEK BP_Proskova.pdfPosudek vedoucího práce334,56 kBAdobe PDFView/Open
Proskova Jana oponent - Protokol o hodnoceni KP.pdfPosudek oponenta práce306,2 kBAdobe PDFView/Open
Proskova - prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce9,84 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54045

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.