Název: | Podpora mluvení u žáků 1. stupně |
Další názvy: | Scaffolding speaking in young learners classes |
Autoři: | Kozlová, Dagmar |
Vedoucí práce/školitel: | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Havránková Tereza, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54062 |
Klíčová slova: | anglický jazyk;výuka;žáci;mluvený projev;forma podpory;učitel;učení;základní škola;první stupeň |
Klíčová slova v dalším jazyce: | english language;teaching;pupils;speaking;form of support;teacher;learning;primary school;first grade |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá možnostmi podpory žáků při výuce anglického jazyka. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny možnosti podpory mluvení, které byly již popsány v dostupné literatuře. Dále jsou zde definována specifika vývojových etap, ve kterých se děti prvního stupně základních škol nacházejí. V praktické části práce je popsán akční výzkum, který jsem realizovala v rámci výuky anglického jazyka na základní škole. Na základě poznatků získaných pozorováním žáků při výuce mluvení, jsem navrhla několik aktivit s cílem žáky podpořit právě v této oblasti výuky. Z velké části mé poznatky kopírovaly již známá fakta, která jsou uvedena v první části práce. Objevilo se i několik specifik, která se dále ještě lišila dle toho o jakou konkrétní skupinu žáků se jednalo. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma work deals with the possibilities of supporting pupils in teaching English. The work is divided into the theoretical and practical part. The possibilities of speech support are presented in the theoretical part that have already been described in the available literature. Furthermore, the specifics of development stages are defined here in which children of the primary schools are found. Action research is described in the practical part of the work that I realized within my teaching English at the primary school. Based on the knowledge obtained by observing pupils during the teaching of speaking, I proposed several activities aimed at supporting students in this area of teaching. For the most part, my findings copied already known facts that are presented in the first part of the work. However, several specifics also appeared, that further differed according to what kind of a specific group of pupil was dealt with. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Dagmar Kozlova.pdf | Plný text práce | 861,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_ved_Klec_Kozlova.pdf | Posudek vedoucího práce | 28,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_opon_Havr_Kozlova.pdf | Posudek oponenta práce | 45,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_prubeh_Kozlova.pdf | Průběh obhajoby práce | 298,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54062
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.