Název: | Tvorba terénní únikové hry s využitím QR kódů |
Další názvy: | Creation of a terrain escape game using QR codes |
Autoři: | Hrubý, Antonín |
Vedoucí práce/školitel: | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54107 |
Klíčová slova: | úniková hra;qr kódy;hra;terénní hra;terénní úniková hra |
Klíčová slova v dalším jazyce: | escape game;qr codes;game;terrain game;terrain escape game |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh a realizaci terénní únikové hry s využitím QR kódů, včetně tvorby metodických materiálů pro učitele. Metodické materiály byly vytvořeny ve formě PDF, ale také formou webové stránky (www.pokladnaradyni.cz). Jsou zde uvedeny principy využití her ve výuce a specifikace únikových her. Následně se věnujeme začlenění QR kódů do struktury hry, diskusi o integraci digitálních technologií do výuky a významu principu BYOD. Hra se odehrává v okolí zříceniny hradu Radyně, je vhodná pro žáky 7. ročníků a má interdisciplinární charakter s důrazem na rozvoj digitálních kompetencí žáků. Hra byla otestována, na základě získaných dat alterována a následně publikována učitelské veřejnosti. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This master's thesis focuses on the design and implementation of a field escape game using QR codes, including the creation of teaching materials for teachers. The teaching materials were created in PDF format, as well as in the form of a website (www.pokladnaradyni.cz). The author presents principles of using games in teaching and the specifics of escape games. Subsequently, the incorporation of QR codes into the structure of the game, a discussion on the integration of digital technologies into teaching, and the importance of the BYOD principle were addressed. The game takes place around the ruins of Radyně Castle, is suitable for 7th grade students, and has an interdisciplinary character with an emphasis on the development of students' digital competencies. The game was tested, altered based on the data obtained, and subsequently published to the teaching public. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_hrubya.pdf | Plný text práce | 4,26 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 64,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 63,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hruby protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 283,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54107
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.