Název: Crowdfunding pro firmy. Výzva a faktory úspěchu.
Další názvy: Crowdfunding for businesses. Challenge and success factors
Autoři: Haňáková, Kamila
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54164
Klíčová slova: crowdfunding;faktory úspěchu;podniky
Klíčová slova v dalším jazyce: crowdfunding;success factors;businesses
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je prozkoumat výzvy a faktory rozhodující pro úspěch crowdfundingu pro podniky. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnost crowdfundingové kampaně, včetně kvality prezentace projektu, efektivní komunikace s dárci a atraktivních odměn. Jsou vypracovány praktické rady, které pomohou podnikům maximalizovat jejich šance na trhu crowdfundingu. Empirická část navíc na základě odborných průzkumů předpovídá budoucnost crowdfundingových projektů v Německu. Systematická analýza literatury a expertních rozhovorů poskytuje firmám poznatky o úspěšném využití crowdfundingu. Práce se skládá ze tří částí: teoretických východisek, analýzy dvou německých a jedné světové crowdfundingové platformy a pěti expertních rozhovorů. Z analýzy empirických zjištění jsou vyvozena doporučení pro úspěšný crowdfunding.
Abstrakt v dalším jazyce: The main objective of this bachelor's thesis is to examine the obstacles and factors critical to the success of crowdfunding for businesses. It focuses on identifying the factors that influence the success of a crowdfunding campaign, including project presentation quality, efficient donor communication, and attractive rewards. Practical advice is developed to help companies maximize their chances in the crowdfunding market. Additionally, the empirical part forecasts the future of crowdfunding projects in Germany based on expert surveys. A systematic analysis of literature and expert interviews provides insights for companies on successful crowdfunding utilization. The thesis comprises three parts: theoretical foundations, analysis of two German and one global crowdfunding platforms, and five expert interviews. The empirical findings are analyzed to derive recommendations for successful crowdfunding.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace_Hanakova_Kamila_ZCU.pdfPlný text práce2,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanakova_Kamila_v.pdfPosudek vedoucího práce129,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanakova Kamila_o.pdf.pdfPosudek oponenta práce122,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54164

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.