Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSoukup, David
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-9-7
dc.date.accessioned2023-09-11T22:24:21Z-
dc.date.available2023-6-8
dc.date.available2023-09-11T22:24:21Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-8-21
dc.identifier95050
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54178-
dc.description.abstractTato práce se zabývá vývojem společností Microsoft, Meta a Google a vstupem do rozhraní Web 3.0 a metaverse. Cílem této práce je zjistit a analyzovat, jak se světové společnosti Microsoft, Meta a Google připravují na vstup do rozhraní Web 3.0 a metaverse. V teoretické části své práce rozebírá historii internetu, aby došlo ke správnému pochopení vývoje daného tématu, dále vysvětluji pojmy metaverse a web 3.0 a jejich dílčí komponenty, z nichž se skládají. V empirické části je zpracováno, jak se světové společnosti Microsoft, Meta a Google připravují na vstup do této technologické budoucnosti. U každé společnosti autor popisuje a rozebírá klíčové prvky jimiž jsou: virtuální realita, kryptoměny, umělá inteligence, NFT a akvizice společností.cs
dc.format60 s. (94 535 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmicrosoftcs
dc.subjectmetacs
dc.subjectgooglecs
dc.subjectakvizicecs
dc.subjectkryptoměnycs
dc.subjectmetaversecs
dc.subjectnftcs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectweb 3.0cs
dc.titleTechnologické společnosti a jejich příprava na metaverse: případová studiecs
dc.title.alternativeTechnology companies and their preparation for the metaverse: a case studyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis explores the evolution of Microsoft, Meta and Google and the entry into Web 3.0 and the metaverse. The aim of this thesis is to identify and analyse how the global companies Microsoft, Meta and Google are preparing to enter the Web 3.0 interface and metaverse. In the theoretical part of my thesis, I discuss the history of the Internet in order to have a proper understanding of the development of the topic, and I explain the concepts of the metaverse and Web 3.0 and the sub-components that make them up. The empirical part elaborates how the global companies Microsoft, Meta and Google are preparing to enter this technological future. For each company, the author describes and discusses the key elements, which are: virtual reality, cryptocurrencies, artificial intelligence, NFT and company acquisitions.en
dc.subject.translatedmicrosoften
dc.subject.translatedmetaen
dc.subject.translatedgoogleen
dc.subject.translatedacquisitionen
dc.subject.translatedcryptocurrencyen
dc.subject.translatedmetaverseen
dc.subject.translatednften
dc.subject.translatedartificial intelligenceen
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.subject.translatedweb 3.0en
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP Soukup..pdfPlný text práce2,04 MBAdobe PDFView/Open
Soukup_David_V_2.pdfPosudek vedoucího práce222,95 kBAdobe PDFView/Open
Soukup_David_o.pdfPosudek oponenta práce133,34 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,8 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54178

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.