Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUllmanová Jiřina, Mgr. et Bc.
dc.contributor.authorPešková, Jaroslava
dc.contributor.refereeŠiška Jan, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-18T22:12:25Z-
dc.date.available2021-12-8
dc.date.available2023-09-18T22:12:25Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier90888
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54243-
dc.description.abstractCílem diplomové práce "Pohled žáků s LMP a jejich rodičů na inkluzivní vzdělávání" je objasnit problematiku vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných základních školách a to z pohledu samotných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, ale také jejich rodičů. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje a přibližuje konkrétní pojmy, týkající se dané problematiky. V praktické části je popisována metodologie a analýza. Dochází také k vyhodnocení dat získaných výzkumným šetřením metodou polostrukturovaného rozhovoru s vybranými samotnými žáky a jejich rodiči.cs
dc.format81
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectlehké mentální postiženícs
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectspeciální základní školacs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectpodpůrné opatřenícs
dc.subjectasistent pedagogacs
dc.titlePohledy žáků s LMP a jejich rodičů na inkluzivní vzdělávánícs
dc.title.alternativePerspectives of pupils with LMP and their parents on inclusive educationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis "The view of pupils with mild ID and their parents on inclusive education" is to clarify the issue of education of pupils with special educational needs in mainstream primary schools from the perspective of pupils with special educational needs themselves and their parents. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part defines and introduces specific conpcets related to the issue. The practical part describes the methodology and analysis. It also includes the evaluation of the data obtained by the research investigation using the method of semi-structured interviews with selected pupils and their parents.en
dc.subject.translatedmild mental disabilityen
dc.subject.translatedpupil with special educational needsen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedspecial primary schoolen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedsupport measuresen
dc.subject.translatedteaching assistanten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova prace.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_posudek_oponenta_Peskova_1.stupen.pdfPosudek oponenta práce117,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouciho prace_Peskova_DP.docxPosudek vedoucího práce33,52 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Peskova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce225,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54243

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.