Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ceháková, Lydia | |
dc.contributor.editor | Kéhar, Ota | |
dc.date.accessioned | 2023-10-04T10:28:48Z | |
dc.date.available | 2023-10-04T10:28:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 42-46. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-1159-7 | |
dc.identifier.uri | https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54308 | |
dc.description.abstract | Některá vysokoškolská pracoviště poskytující přípravu učitelů fyziky zaznamenala nárůst počtu studentů, kteří současně s prezenční formou studia vedou vlastní výuku na základní či střední škole (mimo povinné pedagogické praxe). V příspěvku jsou prezentovány předběžné výsledky podrobného mapování tohoto fenoménu v českém prostředí. Mapování fenoménu studentů-učitelů proběhlo formou dotazníkového šetření mezi studenty učitelství fyziky. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni, autoři | cs |
dc.subject | Česká republika | cs |
dc.subject | vysoká škola | cs |
dc.subject | student-učitel | cs |
dc.title | Studenti-učitelé: mapování situace na českých vysokých školách | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Some of the university departments in Czech Republic providing education of future physics teachers deal with a situation of increasing number of students who are teaching on their own in lower secondary or upper secondary schools during their daily studies (in addition to their mandatory teaching practise). In this contribution, first results of the mapping of this phenomenon in the Czech environment are presented. To map this phenomenon of students-teachers, online questionnaire was used and distributed among the students of physics education. | en |
dc.subject.translated | Czech Republic | en |
dc.subject.translated | universities | en |
dc.subject.translated | student-teacher | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ModerniTrendy10_sbornik-42-46.pdf | Plný text | 429,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdf | Plný text | 1,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54308
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.