Název: Studenti-učitelé: mapování situace na českých vysokých školách
Autoři: Ceháková, Lydia
Citace zdrojového dokumentu: KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 42-46.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf
http://hdl.handle.net/11025/54308
ISBN: 978-80-261-1159-7
Klíčová slova: Česká republika;vysoká škola;student-učitel
Klíčová slova v dalším jazyce: Czech Republic;universities;student-teacher
Abstrakt: Některá vysokoškolská pracoviště poskytující přípravu učitelů fyziky zaznamenala nárůst počtu studentů, kteří současně s prezenční formou studia vedou vlastní výuku na základní či střední škole (mimo povinné pedagogické praxe). V příspěvku jsou prezentovány předběžné výsledky podrobného mapování tohoto fenoménu v českém prostředí. Mapování fenoménu studentů-učitelů proběhlo formou dotazníkového šetření mezi studenty učitelství fyziky.
Abstrakt v dalším jazyce: Some of the university departments in Czech Republic providing education of future physics teachers deal with a situation of increasing number of students who are teaching on their own in lower secondary or upper secondary schools during their daily studies (in addition to their mandatory teaching practise). In this contribution, first results of the mapping of this phenomenon in the Czech environment are presented. To map this phenomenon of students-teachers, online questionnaire was used and distributed among the students of physics education.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni, autoři
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy10_sbornik-42-46.pdfPlný text429,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdfPlný text1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54308

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.