Název: | FYKOS a vývoj fyzikálních soutěží pro středoškoláky |
Autoři: | Dřevo, Jakub |
Citace zdrojového dokumentu: | KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 47-49. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf http://hdl.handle.net/11025/54309 |
ISBN: | 978-80-261-1159-7 |
Klíčová slova: | FYKOS;vzdělávání;středoškoláci;Fyzikální korespondenční seminář |
Klíčová slova v dalším jazyce: | FYKOS;education;high school students;Physics correspondence competition |
Abstrakt: | Fyzikální korespondenční seminář (FYKOS) během svého šestatřicetiletého působení velkým dílem přispěl k mimoškolnímu fyzikálnímu vzdělávání nejen v České republice a na Slovensku. V průběhu let připravili organizátoři FYKOSu mnoho akcí, které rozšiřují obzory žáků středních škol v oblasti fyziky a dalších přírodních věd. Příspěvek představuje jednotlivé aktivity FYKOSu a jejich historický vývoj. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Physics correspondence competition (FYKOS) has made a large contribution to extracurricular physics education in the Czech Republic and Slovakia during its 36 years of existence. Throughout the years, the organizers of FYKOS have arranged many events aimed at expanding the knowledge of high school students in the field of physics and other natural sciences. This article provides an overview of the various FYKOS activities and their historical development. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni, autoři |
Vyskytuje se v kolekcích: | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdf | Plný text | 1,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ModerniTrendy10_sbornik-47-49.pdf | Plný text | 284,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54309
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.