Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorVágnerová, Kateřina
dc.contributor.authorHoufková, Jitka
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2023-10-06T11:50:58Z
dc.date.available2023-10-06T11:50:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 157-162.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1159-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54328
dc.description.abstractDobře pojaté dětské badatelství dokáže být komplexní, kognitivně náročný proces, který může výrazně podpořit rozvoj intelektového nadání u dětí. Zároveň může být také dobrým nástrojem pro identifikaci kognitivně nadaných dětí. Z našeho výzkumu na vzorku 48 dětí vyplývá, že právě nadané děti ve věku 6 – 10 let si přirozeně vybírají tento typ činností.cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, autořics
dc.subjectnadánícs
dc.subjectdětics
dc.subjectbadatelstvícs
dc.titleBadatelská činnost v rámci podpory nadání u dětí mladšího školního věkucs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedWell-conceived children's inquiry can be a complex, cognitively demanding process that can significantly support the development of intellectual talent in children. At the same time, it can also be a good tool for identifying cognitively gifted children. Our research on a sample of 48 children shows that gifted children between the ages of 6 and 10 naturally choose this type of activity.en
dc.subject.translatedtalenten
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedinquiryen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdfPlný text1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ModerniTrendy10_sbornik-157-162.pdfPlný text579,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54328

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.