Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKomorousová, Veronika
dc.contributor.authorJakubíková, Dagmar
dc.contributor.editorŠlechtová Sojková, Olga
dc.date.accessioned2023-10-25T08:57:28Z-
dc.date.available2023-10-25T08:57:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationŠLECHTOVÁ SOJKOVÁ, O. (ed.) Trendy v podnikání 2022, Plzeň 2023, s. 120-130.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1129-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54505
dc.description.sponsorshipTento příspěvek je dílčím výstupem projektu SGS-2020-026 s názvem "Ekonomická a finanční transformace v kontextu digitální společnosti" Ekonomické fakulty Západočeské univerzity v Plzni.cs
dc.format11 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherFaculty of Economics University of West Bohemiaen
dc.rights© Authors of papersen
dc.subjectveřejná osobní dopravacs
dc.subjectmarketingové plánovánícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleSpecifika marketingového strategického plánování v sektoru veřejné osobní dopravy – případová studie vybraného podnikucs
dc.title.alternativeSpecificity of marketing strategic planning in the public passenger transport sector - a case study of a selected companyen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedDue to the current development of the environment, new opportunities are opening up for public passenger transport. Along with this, strategic marketing management, especially the planning stage, is becoming more important. The aim of the article is to point out the specifics of the public passenger transport sector, to evaluate the partial stages of marketing strategic planning and individual elements of the marketing mix. In this respect, a case study of a specific company (Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.) is also performed, and the results of the analyzes are discussed.en
dc.subject.translatedpublic passenger transporten
dc.subject.translatedmarketing planningen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KFU)
Konferenční příspěvky / Conference papers (KMO)
Trendy v podnikání 2022
Trendy v podnikání 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
SbornikPrispevkuKonference_TVP_2022_uvod.pdfPlný text388,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SbornikPrispevkuKonference_TVP_2022-120-130.pdfPlný text309,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54505

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.