Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Plíhalová Monika, Mgr. | |
dc.contributor.author | Chroustová, Karolína | |
dc.contributor.referee | Šosová Jitka, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2023-11-27T23:13:04Z | - |
dc.date.available | 2022-6-7 | |
dc.date.available | 2023-11-27T23:13:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-29 | |
dc.identifier | 94050 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54870 | - |
dc.description.abstract | Má práce se člení na dvě části. V teoretické část je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole jsem vytyčila základní terminologii, která je důležitá pro pochopení základního pojmu tvořivost a věnuji se jí i v dalších osmi podkapitolách. Druhá kapitola se zaměřuje již na tvoření v hudebním odvětví a další čtyři se věnují výtvarným, pohybovým a dramatickým činnostem spojených s tvořením. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkumnou sondu z mé praxe. Na základě zrealizovaných činností v mateřské škole jsem zformulovala doporučení pro učitele mateřských škol. | cs |
dc.format | 55 s. (81 789 znaků s mezerami | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | tvořivost | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | výtvarná činnost | cs |
dc.subject | hudební činnost | cs |
dc.subject | pohybová činnost | cs |
dc.subject | dramatická činnost | cs |
dc.subject | kvalitativní výzkum. | cs |
dc.title | Možnosti rozvíjení tvořivosti v MŠ | cs |
dc.title.alternative | Opportunities for the development of creativity in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro mateřské školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | My work is divided into two parts. The theoretical part is divided into five chapters. In the first chapter, I outlined the basic terminology that is important for understanding the basic concept of creativity, and I also cover it in the next eight sub-chapters. The second chapter already focuses on creation in the music industry, and the next four are devoted to visual, movement and dramatic activities connected with creation. The practical part includes a qualitative research probe from my practice. Based on the activities implemented in the kindergarten, I formulated recommendations for kindergarten teachers. | en |
dc.subject.translated | creativity | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | creative activity | en |
dc.subject.translated | musical activity | en |
dc.subject.translated | movement activity | en |
dc.subject.translated | dramatic activity | en |
dc.subject.translated | qualitative research. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Chroustova Karolina.pdf | Plný text práce | 38,37 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chroustova_hodnoceni.pdf | Posudek oponenta práce | 570,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
POSUDEK BP_vedouci_Chroustova.pdf | Posudek vedoucího práce | 300,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chroustova_hodnoceni_0.pdf | Průběh obhajoby práce | 570,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54870
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.