Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorChroustová, Karolína
dc.contributor.refereeŠosová Jitka, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-15
dc.date.accessioned2023-11-27T23:13:04Z-
dc.date.available2022-6-7
dc.date.available2023-11-27T23:13:04Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-29
dc.identifier94050
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54870-
dc.description.abstractMá práce se člení na dvě části. V teoretické část je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole jsem vytyčila základní terminologii, která je důležitá pro pochopení základního pojmu tvořivost a věnuji se jí i v dalších osmi podkapitolách. Druhá kapitola se zaměřuje již na tvoření v hudebním odvětví a další čtyři se věnují výtvarným, pohybovým a dramatickým činnostem spojených s tvořením. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkumnou sondu z mé praxe. Na základě zrealizovaných činností v mateřské škole jsem zformulovala doporučení pro učitele mateřských škol.cs
dc.format55 s. (81 789 znaků s mezerami
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecttvořivostcs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectvýtvarná činnostcs
dc.subjecthudební činnostcs
dc.subjectpohybová činnostcs
dc.subjectdramatická činnostcs
dc.subjectkvalitativní výzkum.cs
dc.titleMožnosti rozvíjení tvořivosti v MŠcs
dc.title.alternativeOpportunities for the development of creativity in kindergartenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedMy work is divided into two parts. The theoretical part is divided into five chapters. In the first chapter, I outlined the basic terminology that is important for understanding the basic concept of creativity, and I also cover it in the next eight sub-chapters. The second chapter already focuses on creation in the music industry, and the next four are devoted to visual, movement and dramatic activities connected with creation. The practical part includes a qualitative research probe from my practice. Based on the activities implemented in the kindergarten, I formulated recommendations for kindergarten teachers.en
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedcreative activityen
dc.subject.translatedmusical activityen
dc.subject.translatedmovement activityen
dc.subject.translateddramatic activityen
dc.subject.translatedqualitative research.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Chroustova Karolina.pdfPlný text práce38,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chroustova_hodnoceni.pdfPosudek oponenta práce570,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
POSUDEK BP_vedouci_Chroustova.pdfPosudek vedoucího práce300,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chroustova_hodnoceni_0.pdfPrůběh obhajoby práce570,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54870

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.