Název: Termokamery jako prostředek pro oživení výuky matematiky
Autoři: Krčmářová, Anna
Stixová, Klára
Postavová, Eliška
Citace zdrojového dokumentu: Sborník konference LabIR Edu 2023: Téma: STEM výuka s termokamerou: 14. — 15. 4. 2023 Nesuchyně , Česká Republika, s. 27-34.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/55346
ISBN: 978-80-261-1208-2
Klíčová slova: matematika;výuka;termokamera
Klíčová slova v dalším jazyce: mathematics;teaching;thermal camera
Abstrakt: Termokamery nemají využití pouze v předmětech jako je fyzika, biologie či chemie. Navrhli jsme možnosti, jakým způ sobem termokamery zařadit do výuky matematiky s cílem zatraktivnění klasického vyučování a využití mezioborových vztahů. Metody, které jsme zvolili, neslouží k přímému osvo jování matematických poznatků, jsou vhodné spíše k procvi čení učiva zábavnou formou s využitím moderních technolo gií.
Práva: CC BY-SA 4.0
Vyskytuje se v kolekcích:Sborník konference LabIR Edu 2023
Sborník konference LabIR Edu 2023

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
978-80-261-1208-2-27-34.pdfPlný text488,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
978-80-261-1208-2-uvod.pdfPlný text550,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55346

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.