Název: Interní personální marketing
Další názvy: Internal personnel marketing
Autoři: Langmajerová, Karolína
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55777
Klíčová slova: budování značky zaměstnavatele;hr marketing;interní komunikace;interní personální marketing;marketingový mix v personálním marketingu;personální marketing;řízení lidských zdrojů
Klíčová slova v dalším jazyce: employer branding;hr marketing;internal communication;internal personnel marketing;marketing mix in personnel marketing;personnel marketing;human resource management
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje internímu personálnímu marketingu ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnocení interního personálního marketingu ve vybrané společnosti a následné doporučení zlepšovacích návrhů. Teoretická část práce definuje základní pojmy vztahující se k dané problematice. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti Konplan s.r.o. a analýzu jejího interního personálního marketingu. Záměrem analýzy je zjištění prvků interního personálního marketingu, které nejvíce ovlivňují spokojenost zaměstnanců společnosti. K tomu je využito dotazníkové šetření ve formě hodnotícího zaměstnaneckého průzkumu a následně k hlubšímu porozumění je využita metoda Focus Group neboli skupinové rozhovory se zaměstnanci. Na základě analýzy je zpracováno celkové zhodnocení interního personálního marketingu společnosti Konplan s.r.o., kde jsou prezentovány její silné i slabé stránky. Společnost se snaží dobře pečovat o své zaměstnance a výrazně dbá na svou image. Zaměřit by se však mohla na odměňování a osobní a profesní rozvoj zaměstnanců. Na závěr práce jsou uvedeny konkrétní návrhy na zlepšení.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis focuses on internal personnel marketing in a selected company. The aim of the thesis is to evaluate internal personnel marketing in the company and subsequently recommend improvement proposals. The theoretical part of the thesis defines basic concepts related to the given issue. The practical part includes a characterization of the company Konplan s.r.o. and an analysis of its internal personnel marketing. The aim of the analysis is to identify the elements of internal personnel marketing that most influence the satisfaction of the company's employees. For this purpose, a questionnaire survey in the form of an employee survey is used, and for a deeper understanding, group interviews with employees are organized, using the Focus Group method. Based on the analysis, an overall evaluation of the internal personnel marketing of Konplan s.r.o. is conducted, where its strengths and weaknesses are assessed. The company tries to take good care of its employees and pays significant attention to its image. However, it could focus on rewarding and personal and professional development of employees. Finally, the thesis provides specific proposals for improvement.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP 2023 Langmajerova.pdfPlný text práce2,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Langmajerova_Karolina_o.pdfPosudek oponenta práce126,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langmajerova_v.pdfPosudek vedoucího práce122,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langmajerova_N.pdfVŠKP - příloha40,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55777

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.