Název: Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik
Další názvy: Design of a communication campaign to recruit employees to the company
Autoři: Procházková, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Oponent: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55789
Klíčová slova: komunikační kampaň;náborová kampaň;personální marketing;personální marketingový mix;trh práce
Klíčová slova v dalším jazyce: communication campaign;human resource marketing mix;job market;personal marketing;recruitment campaign
Abstrakt: Diplomová práce má za cíl vytvořit projektový návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro plzeňský závod podniku JTEKT Czech Republic s.r.o. pomocí metody 5M. Teoretická část se zabývá oblastí personálního marketingu spolu s vymezením personálního marketingového mixu a HR komunikační kampaně. Pozornost je zaměřena i na aktuální trh práce a jeho možné predikce. V praktické části jsou představeny personální procesy společnosti JTEKT Czech Republic s.r.o., přičemž je rozebráno její vnitřní a vnější prostředí, jež souvisí s náborovou komunikační kampaní. Analýza vnitřního prostředí je provedena pomocí analýzy dokumentů, skupinových a hloubkových rozhovorů se zaměstnanci. Vnější prostředí je zkoumáno prostřednictvím SLEPT analýzy, analýzy konkurence a buzz monitoringu. Na základě zjištěných informací je pak proveden komplexní návrh komunikační kampaně dle metody 5M včetně možných doporučení pro podnik.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis aims to create a project proposal for a communication campaign to recruit employees for for the Pilsen plant of JTEKT Czech Republic s.r.o. using the 5M method. The theoretical part deals with the area of HR marketing along with the definition of the HR marketing mix and HR communication campaign. Attention is also focused on the current labor market and its possible predictions. The practical part presents the HR processes of JTEKT Czech Republic s.r.o., analyzing its internal and external environment related to the recruitment communication campaign. The analysis of the internal environment is carried out using document analysis, focus groups and in-depth interviews with employees. The external environment is examined through SLEPT analysis, competitor analysis and buzz monitoring. Based on the information gathered, a comprehensive communication campaign proposal is developed following the 5M method, including possible recommendations for the company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Prochazkova_DP_.pdfPlný text práce4,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce126,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce121,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55789

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.