Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorHájková, Lucie
dc.contributor.refereeNováková Pavla, Ing.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:22Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:22Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96088
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55970-
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce se věnuje tématu trendy v marketingové komunikaci vespolečnosti LASELSBERGER, s.r.o., která je největším výrobcem keramickým obkladů a dlažeb v České republice. Cílem této práce je analyzovat dopad trendů marketingové komunikace před pandemií Covid-19 a v současnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Kapitoly v teoretické části se zaměřují na základní pojmy související s marketingovou komunikací, trendy v marketingové komunikaci amarketingovým výzkumem. Praktická část obsahuje základní informace o firmě LASSELSBERGER, s.r.o., představuje její historii a současný marketingový přístup. Analyzuje, jak byly marketingové strategie firmy ovlivněny pandemií Covid-19 a zkoumá změny v jejich marketingové komunikaci před pandemií a po ní na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Výzkumy odhalily posun od tradičních marketingových kanálů k digitálním platformám, což umožnilo firmě lépe reagovat na omezení osobního kontaktu během pandemie. Na základě těchto analýz byla navrhnuta opatření, které poslouží k zefektivnění dosavadní marketingové komunikace, včetně předpokládaných nákladů.cs
dc.format83 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecttrendy v marketingové komunikacics
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectonline komunikacecs
dc.subjectdigitalizacecs
dc.subjectpandemie covid-19cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleTrendy v marketingové komunikacics
dc.title.alternativeTrends in marketing communicationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis deals with the topic of trends in marketing communication in the company LASELSBERGER, s.r.o., which is the largest manufacturer of ceramic tiles in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the impact of marketing communication trends before the Covid-19 pandemic and at present. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The chapters in the theoretical part focus on basic concepts related to marketing communication, trends in marketing communication and marketing research. The practical part contains basic information about LASSELSBERGER, s.r.o., presents its history and current marketing approach. It analyses how the firm's marketing strategies were affected by the Covid-19 pandemic and examines changes in their marketing communications before and after the pandemic based on quantitative and qualitative research. The research revealed a shift from traditional marketing channels to digital platforms, which enabled the firm to better respond to the limitations of face-to-face contact during the pandemic. Based on these analyses, measures were proposed to streamline existing marketing communications, including projected costs.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedtrends in marketing communicationen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedonline communicationen
dc.subject.translateddigitalisationen
dc.subject.translatedpandemia covid-19en
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Hajkova Lucie.pdfPlný text práce3,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hajkova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce120,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KMO_oponent - Hajkova Lucie.pdfPosudek oponenta práce140,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55970

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.