Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVimr, Tomáš
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:23Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:23Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96298
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55981-
dc.description.abstractTato bakalářská práce navrhuje komunikační kampaň pro obchodní společnost Zlatý výkup. V teoretické části je zpracována teorie numismatiky, dále se v úvodní části nachází teoretické zpracování plánování komunikační kampaně a komunikačního mixu. V následující praktické části je uvedena metodika práce spolu s představením obchodní společnosti Zlatý výkup. V praktické části je dále zpracován komunikační mix společnosti. Následně je zde představen marketingový výzkum spolu s vyhodnocením získaných dat. Byla analyzována a určena cílová skupina společnosti. Na závěr byl vytvořený plán samotné komunikační kampaně za použití 5M, tedy mission, message, media, money a measurement. 5M udává plán a doporučení, jak zahájit komunikační kampaň. Tím byl naplněn cíl práce.cs
dc.format70 s. (88 000 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnumismatikacs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectzlatý výkupcs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.titleNávrh komunikační kampaně obchodní společnosti Zlatý výkupcs
dc.title.alternativeProposal for the communication campaign of the trading company Zlatý výkupen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis proposes a communication campaign for the trading company Golden Redemption. In the theoretical part the theory of numismatics is elaborated, then in the introductory part there is a theoretical elaboration of the planning of the communication campaign and the communication mix. In the following practical part, the methodology of the work is presented along with the introduction of the trading company Zlatý výkup. In the practical part the communication mix of the company is further elaborated. Subsequently, the marketing research is presented along with the evaluation of the data obtained. The target group of the company has been analyzed and identified. Finally, a plan for the actual communication campaign was developed using the 5Ms, i.e. mission, message, media, money and measurement. The 5Ms give a plan and recommendations on how to start a communication campaign. This fulfilled the objective of the thesis.en
dc.subject.translatednumismaticsen
dc.subject.translatedcommunication campaignen
dc.subject.translatedzlatý výkupen
dc.subject.translatedquantitative researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_T.Vimr_2024.pdfPlný text práce1,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Vimr_v.pdfPosudek vedoucího práce124,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vimr_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce123,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55981

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.