Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠindlerová, Simona
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-4
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:24Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:24Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96309
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55985-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a nekorektnostmi. V teoretické části jsou postupně popsány pojmy marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix a jeho prvky. Následně je popsán pojem reklama, které komunikační kanály využívá, emoce v ní a apely jí využívané. Poslední jsou v teoretické části popsány nekorektnosti. Praktická část se zaměřuje na analýzu dat z dotazníkového šetření a vyhodnocení experimentu v podobě eye-trackingu a na jejich základě formulování návrhů doporučení.cs
dc.format60 s. (81 884 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectnekorektnostics
dc.subjectprogresivní prvkycs
dc.titleNekorektnosti v marketingové komunikaci firemcs
dc.title.alternativeIncorrectness in Marketing Communicationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with marketing communication and incorrectness. In the theoretical part, terms such as marketing, marketing mix, marketing communication, communication mix, and its elements are gradually described. Next, the concept of advertising is described, including the communication channels it utilizes, the emotions involved and the appeals it employs. At last, incorrectness is described in the theoretical part. The practical part focuses on the analysis of data from a questionnaire survey and evaluation of an experiment in the form of eye-tracking, results of which are then used to propose recommendations.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedincorrectnessen
dc.subject.translatedprogressive elementsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Sindlerova_Simona.pdfPlný text práce3,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sindlerova_simona_v.pdfPosudek vedoucího práce186,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sindlerova_o.pdfPosudek oponenta práce125,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce37,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55985

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.