Název: Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci
Další názvy: Marketing plan of the choosen non-profit organization
Autoři: Kokrhelová, Natálie
Vedoucí práce/školitel: Kochová Eliška, Ing.
Oponent: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55995
Klíčová slova: marketing;nezisková organizace;situační analýzy;swot analýza;marketingový plán;akční programy;marketingový výzkum;dotazníkové šetření
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;non-profit organization;situation analysis;swot analysis;marketing plan;action programs;marketing research;survey
Abstrakt: V rámci bakalářské práce bylo zpracováno téma "marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci" - Občanský spolek Ratiboř, z.s., která zaštiťuje organizování táborů a také jeden z táborů (turnus) organizuje. Autorka práce má blízký vztah k táboru Ratiboř, na který jako dítě pravidelně jezdila, a nyní působí na pozici oddílového vedoucího. K vypracování marketingového plánu a akčních programů bylo potřeba analyzovat veškeré prostředí organizace a provedení analýz (analýza interního prostředí, marketingový mix, Porterův model konkurenčních sil a PEST analýza), a také vytvoření dotazníkového šetření pro rodiče dětí tábora Ratiboř, díky kterému spolek získal zpětnou vazbu na jeho činnost. Výstupem práce je návrh akčních programů pro splnění stanovených cílů. Hlavní cíle byly stanoveny pro léto 2023, ačkoliv poznatky z analýz, výsledků marketingového výzkumu a akčních programů lze použít i do dalších let působení spolku a organizací letního tábora pro děti, čehož je důkazem návrh marketingového plánu pro rok 2024.
Abstrakt v dalším jazyce: For the elaboration of the Bachelor Thesis, the topic of marketing plan was prepared for a selected non-profit organization - Občanský spolek Ratiboř, z.s., which patronizes summer camps and also organizes one of the camps (a batch). The author of the thesis has a close relationship with the Ratiboř camp, which she attended as a child and now works as a team leader. In order to develop the marketing plan and action programmes, it was necessary to analyze the entire surroundings of the organization and to conduct analyses (internal surroundings analysis, marketing mix, Porter's model of competitive forces and PEST analysis), as well as to create a questionnaire survey for the parents of the children of camp Ratiboř, thanks to which the society received feedback on its activities. The output of the thesis is a suggestion of action programs to achieve the set objectives. The main objectives were set for the summer of 2023, although the findings from the analyses, marketing research results and action programs can be applied to other years of the society's operation and the organization of the summer camp for children, the proof is the suggestion of marketing plan for 2024.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketingovy plan pro vybranou neziskovou organizaci - Kokrhelova.pdfPlný text práce3,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kokrhelova_Natalie_v.pdfPosudek vedoucího práce120,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kokrhelova_Natalie_o.pdfPosudek oponenta práce122,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55995

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.