Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKutlák Jiří, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKuflik, Andriana
dc.contributor.refereeMachová Kristýna, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:04:29Z-
dc.date.available2023-10-22
dc.date.available2024-07-12T09:04:29Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96482
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56194-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na provedení strategické analýzy vybraného podniku s cílem poskytnout doporučení, která by mohla podniku pomoci zlepšit svou pozici na trhu. Teoretická část práce poskytuje základní přehled o strategické analýze. V praktické části jsou vymezené analýzy zpracované pro zvolenou společnost TYC Kooperace s.r.o. Zjištěné výstupy umožnily pochytit důležité informace o okolí podniku, její silných a slabých stránkách, příležitostech a hrozbách. Na základě těchto zjištění autor uvádí doporučení, která se převážně týkají marketingové komunikace společnosti na sociálních sítích, úprav webových stránek a online reklamy. Tato práce představuje ucelený pohled na proces strategické analýzy a zároveň nabízí konkrétní doporučení pro budoucí strategii společnosti TYC Kooperace s.r.ocs
dc.format74
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectstrategický managementcs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectokolí podnikucs
dc.titleStrategická analýza vybraného podnikucs
dc.title.alternativeStrategic analysis of the selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programPodniková ekonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on conducting a strategic analysis of the selected company with the aim of providing recommendations that could help the company improve its market position. The theoretical part of the thesis provides a basic overview of strategic analysis. In the practical section, analyses are outlined for the chosen company TYC Kooperace s.r.o. The findings allowed capturing important information about the company's environment, its strengths and weaknesses, opportunities, and threats.Based on these findings, the author presents recommendations primarily related to the company's marketing communication on social media, website adjustments, and online advertising. This work presents a comprehensive view of the strategic analysis process and also offers specific recommendations for the future strategy of the company TYC Kooperace s.r.o.en
dc.subject.translatedstrategic managementen
dc.subject.translatedstrategic analysisen
dc.subject.translatedstrategyen
dc.subject.translatedcompany surroundingsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kuflik_0.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuflik_Andriana_v.pdfPosudek vedoucího práce130,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuflik Andriana_o.pdfPosudek oponenta práce132,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56194

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.