Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorová Helena, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorEisenreichová, Michaela
dc.contributor.refereeDivišová Lucie, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-5-31
dc.date.accessioned2024-07-12T09:08:16Z-
dc.date.available2023-5-30
dc.date.available2024-07-12T09:08:16Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier95258
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56731-
dc.description.abstractPráce seznamuje čtenáře s aktuálními trendy, historickým pozadím a specifiky výuky kulturních náležitostí v rámci cizího jazyka. Určuje základní kulturní projevy a frankofonní oblast, které by měly být obsaženy v rámci výuky francouzštiny jako cizího jazyka. V praktické části se věnuje analýze výskytu těchto prvků v podpůrných kurikulárních dokumentech, které využívá učitel v rámci výuky na středoškolské úrovni v českém školním prostředí.cs
dc.format109 s. (160 656 znaků)
dc.language.isofr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkulturacs
dc.subjectfrankofoniecs
dc.subjectfrancouzštinacs
dc.subjectvýuka cizího jazykacs
dc.subjectfrancouzština jako cizí jazykcs
dc.subjectkulturní aspektycs
dc.subjectinterkulturní výukacs
dc.subjectkurikulární dokumenty ve výucecs
dc.titleREFLET DE LA CULTURE FRANCOPHONE DANS L'ENSEIGNEMENT DU FRANÇAIScs
dc.title.alternativeFRANCOPHONE CULTURE IN THE TEACHING OF FRENCHen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programUčitelství francouzštiny pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe paper introduces the reader to the current trends, historical background and specifics of teaching cultural requisites in the context of a foreign language. It identifies the basic cultural expressions and the Francophone domain that should be included in the framework of teaching French as a foreign language. In the practical part, it analyses the occurrence of these elements in the supporting curriculum documents used by the teacher in teaching at secondary school level in the Czech school environment.en
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedfrancophonieen
dc.subject.translatedfrenchen
dc.subject.translatedforeign language teachingen
dc.subject.translatedfrench as a foreign languageen
dc.subject.translatedcultural aspectsen
dc.subject.translatedintercultural teachingen
dc.subject.translatedcurriculum documents in teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Eisenreichova.pdfPlný text práce2,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Eisenreichova - oponent.pdfPosudek oponenta práce525,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Eisenreichova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce495,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Eisenreichova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce228,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56731

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.