Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSalcmanová Eva, Mgr.
dc.contributor.authorPřibylová, Lenka
dc.date.accepted2024-6-12
dc.date.accessioned2024-07-12T09:08:55Z-
dc.date.available2022-12-2
dc.date.available2024-07-12T09:08:55Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-2
dc.identifier94173
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56785-
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na didaktické hry určené pro ranou výuku německého jazyka. Teoretická část je zaměřena na ranou výuku a zahrnuje cíle, obsah, metody a klíčové kompetence této vzdělávací fáze. Dále je zaměřena na začlenění výuky cizího jazyka do rámcově vzdělávacího programu a motivaci ve výuce z pohledu žáka a z pohledu učitele. V rámci tématu her ve výuce se věnuje klasifikaci her, jejich významu a možným rizikům spojeným s jejich využitím. Výzkumná část zahrnuje výzkumné šetření, jehož cílem bylo prostřednictvím dotazníku pro učitele na 1. stupni zjistit informace o tom, jak pedagogové vnímají využívání her ve výuce a jaké jsou jejich názory na efektivitu tohoto přístupu. Praktická část obsahuje metodický zásobník didaktických her pro využití při výuce německého jazyka na 1. stupni základních škol. Doufám, že tato diplomová práce by mohla být inspirací pro pedagogy pracující v oblasti rané výuky německého jazyka. Může poskytnout ucelený pohled na význam a efektivitu her ve výuce a nabídnout metodické tipy a návody pro jejich využití v praxi. Díky této práci by mohli pedagogové posílit motivaci žáků k učení jazyka prostřednictvím didaktických aktivit a her.cs
dc.format57 s. (80319 znaků) , IX
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectraná výukacs
dc.subjectcíle rané výukycs
dc.subjectmetody rané výukycs
dc.subjectobsah rané výukycs
dc.subjectněmecký jazykcs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.subjectrvpcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectvýznam hercs
dc.subjectklasifikace hercs
dc.titleHry v rané výuce německého jazyka na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeGames in early teaching of the German language at primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro 1. stupeň základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on educational games intended for early teaching of German language. The theoretical part is focused on early teaching and includes the targets, contents, methods and key competencies of this educational stage. Furthermore, it is focused on inclusion of foreign language teaching into the framework educational programme and on motivation in teaching from the viewpoint both a pupil and a teacher. In the framework of this topic - games in teaching- it occupies itself with a game classification, their importance and possible risks connected with their use. The research part involves a research construction, the aim of which was to find out the information how the teachers feel about the use of games in teaching and what are their opinions on the efficiency of this approach through a questionnaire for teachers of a primary school. The practical part involves a methodological set of educational games for teaching German language at primary school. Hopefully, this diploma thesis might become an inspiration for teachers working in the field of early German language teaching. It can provide a complex view of the importance and efficiency of educational games and offer methodological tips and instructions for their practical usage. Thanks to this thesis, the teachers might be able to strengthen the pupils´ motivation for learning languages through educational activities and games.en
dc.subject.translatedearly educationen
dc.subject.translatedgoals of early educationen
dc.subject.translatedmethods of early educationen
dc.subject.translatedcontent of early educationen
dc.subject.translatedgerman languageen
dc.subject.translatedkey competenciesen
dc.subject.translatededucational programen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedsignificance of gamesen
dc.subject.translatedclassification of gamesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP nejnovejsi .pdfPlný text práce2,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribylova obhajoba DP.pdfPrůběh obhajoby práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribylova DP op.pdfPosudek oponenta práce3,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribylova DP vp.pdfPosudek vedoucího práce3,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56785

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.