Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Malaga Miroslav, Ing. Bc. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Lesh, Kirill | |
dc.contributor.referee | Kopeček Pavel, Doc. Ing. CSc. | |
dc.date.accepted | 2024-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:10:02Z | - |
dc.date.available | 2023-10-16 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:10:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-5-24 | |
dc.identifier | 96924 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56877 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci procesu sledování hmotnosti kolejových vozidel v celosvětově známém podniku. Hlavním cílem bylo navrhnout nástroje pro zjištění a maximální snížení odchylky mezi předpokládanou vypočtenou hmotností a hmotností hotového vozidla. Teoretická část se zabývá podstatou podnikových procesů a procesního řízení, popisuje metody projektového managementu a zlepšení procesů v organizaci. Praktická část je věnována optimalizaci samotného procesu ve fabrice a navržení metod potřebných pro jeho fungování. Mezi výstupy z práce patří vnitropodniková směrnice s instrukcemi pro každý úsek pracující s hmotností, návrh implementace nového softwaru pro výpočet a návrh databáze pro sledování reálné hmotnosti komponent. | cs |
dc.format | 101 s. (76; 14; vii; i) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | proces | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.subject | procesní řízení | cs |
dc.subject | procesní mapy | cs |
dc.subject | kolejová vozidla | cs |
dc.subject | hmotnost komponentů | cs |
dc.subject | vnitropodniková směrnice | cs |
dc.subject | databáze | cs |
dc.title | Optimalizace procesu sledování hmotnosti komponent kolejových vozidel v daném podniku | cs |
dc.title.alternative | Optimisation of the process of tracking the weight of rolling stock components in a given company | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | |
dc.thesis.degree-program | Průmyslové inženýrství a management | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focuses on optimizing the process of monitoring the weight of rail vehicles in a globally recognized company. The main objective was to design tools for detecting and minimizing the deviation between the estimated calculated weight and the weight of the finished vehicle. The theoretical part addresses the essence of business processes and process management, describing methods of project management and process improvement within the organization. The practical section is dedicated to optimizing the process itself within the factory and proposing methods necessary for its functioning. Outputs of the thesis include an intra-company directive with instructions for each section dealing with weight, a proposal for implementing new software for calculation, and a design for a database to track the actual weight of components. | en |
dc.subject.translated | process | en |
dc.subject.translated | optimization | en |
dc.subject.translated | process management | en |
dc.subject.translated | process maps | en |
dc.subject.translated | rail vehicles | en |
dc.subject.translated | component weight | en |
dc.subject.translated | internal directive | en |
dc.subject.translated | database | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce Theses (KPV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Lesh_Optimalizace procesu.pdf | Plný text práce | 6,26 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG-MalagaM-283466.pdf | Posudek vedoucího práce | 58,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG-KopecekP-17249.pdf | Posudek oponenta práce | 61,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56877
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.