Název: | Soubor interaktivních pracovních listů na téma členovci pro základní školy |
Další názvy: | A set of interactive worksheets on the topic of arthropods for primary schools |
Autoři: | Lauberová, Kateřina |
Vedoucí práce/školitel: | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2024 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/56986 |
Klíčová slova: | interaktivní pracovní listy;členovci;základní škola;přírodopis |
Klíčová slova v dalším jazyce: | interactive worksheets;arthropods;elementary school;science |
Abstrakt: | Hlavním cílem této práce je vytvoření sady interaktivních pracovních listů na téma členovci pro výuku přírodopisu na druhém stupni základní školy. V úvodní části práce je charakterizován kmen členovci na úrovni znalostí žáků druhého stupně základních škol. Následně se práce zaměřuje na představení aplikací a webových stránek, ve kterých byly vytvořeny tři interaktivní pracovní listy zaměřené na téma pavoukovci, korýši a mikroskopování hmyzu. Další část práce je věnována vytvořeným metodickým listům, které detailně popisují použití vytvořených interaktivních pracovních listů ve výuce. V závěrečné fázi práce byly interaktivní pracovní listy poslány do základních škol, kde byly ověřeny a testovány. Pomocí zpětné vazby od žáků získané prostřednictvím dotazníků bylo provedeno hodnocení zaslaného interaktivního materiálu a provedeny drobné úpravy s cílem jeho zdokonalení a optimalizace pro využití ve vzdělávacím procesu. Tato práce si klade za cíl obohatit vzdělávací prostředí na základních školách prostřednictvím představených digitálních platforem a motivovat pedagogy k tvorbě interaktivních pracovních listů. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The main objective of this work is to create a set of interactive worksheets on the topic of arthropods for second level of primary school. In the introductory part of the work, the tribe Arthropoda is characterized at the level of knowledge of second grade primary school students. Subsequently, the thesis focuses on the introduction of applications and websites in which three interactive worksheets have been created focusing on arachnids, crustaceans and microscoping insects. The next part of the thesis is devoted to the method sheets, which describe in detail the use of the created interactive worksheets in teaching. In the final stage of the work, the interactive worksheets were sent to primary schools where they were tested and evaluated. Using the feedback from the pupils obtained through questionnaires, an evaluation of the sent interactive material was carried out and minor adjustments were made in order to improve and optimize it for use in the educational process. This work aims to enrich the educational environment in primary schools through the presented digital platforms and to motivate teachers to create interactive worksheets. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarka_prace_Lauberova_Katerina.pdf | Plný text práce | 18,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lauberova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 589,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lauberova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 627,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lauberova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 137,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56986
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.