Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pišl, Roman | |
dc.contributor.author | Fehér, Marek | |
dc.date.accepted | 2012-08-30 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T07:01:55Z | |
dc.date.available | 2012-02-13 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T07:01:55Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-08-21 | |
dc.identifier | 49830 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5852 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení a implementace aplikace založené na interaktivním rozhraní, které je realizováno mimo jiné pomocí nástrojů umožňujících sledování lidského těla prostřednictvím zařízení Kinect. Aplikace slouží jako rozšíření 3D editoru pro plánování trajektorie lanových a podobných robotů vyvíjeného členy Katedry kybernetiky Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity. Práce by měla být také vnímána jako vstupní bod do zmíněných problematik. | cs |
dc.format | 48 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | 3D editor pro plánování trajektorie | cs |
dc.subject | hand tracking | cs |
dc.subject | interaktivní rozhraní | cs |
dc.subject | JSON | cs |
dc.subject | Kinect | cs |
dc.subject | Kinect for Windows SDK | cs |
dc.subject | OpenNI | cs |
dc.subject | Skeletal Tracking | cs |
dc.subject | WebSocket klient | cs |
dc.title | Tvorba interaktivního rozhraní pro ovládání efektoru robota | cs |
dc.title.alternative | Creation of interactive interface for effector remote control of a robot | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.description.department | Katedra kybernetiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Aplikované vědy a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The main goal of this bachelor thesis is to design and implement an application based on interactive interface that is realized by using, among other things, tools that allow tracking human body by Kinect. The application serves as an extension of 3D trajectory planning editor of cable and similar robots that is developing by members of the Department of Cybernetics of the Faculty of Applied Sciences at the University of West Bohemia. The thesis should be also seen as an entry point to mentioned problems. | en |
dc.subject.translated | 3D trajectory planning editor | en |
dc.subject.translated | hand tracking | en |
dc.subject.translated | interactive interface | en |
dc.subject.translated | JSON | en |
dc.subject.translated | Kinect | en |
dc.subject.translated | Kinect for Windows SDK | en |
dc.subject.translated | OpenNI | en |
dc.subject.translated | Skeletal Tracking | en |
dc.subject.translated | WebSocket client. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKY) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Marek Feher (A09B0786P).pdf | Plný text práce | 1,76 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
feher-v.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,69 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
feher-p.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5852
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.