Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHofman, Jiří
dc.contributor.authorŠkubalová, Irena
dc.contributor.refereeSingerová, Jitka
dc.date.accepted2013-01-25
dc.date.accessioned2014-02-06T12:28:03Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:28:03Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-12-07
dc.identifier51345
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7179
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit městský marketing zaměřený na cestovní ruch vybraného města. K analýze bylo vybráno město Plzeň, které je zapojeno do projektu EHMK 2015. Celkově práce popisuje různé marketingové aktivity, jednotlivé procesy nebo vzájemné vztahy návštěvníků a města. Úkolem je poukázat na rozvoj města a jeho snahu získat větší turistickou atraktivitu a na druhou stranu upozornit na nedostatky, s kterými se město v posledních letech potýká. První část obsahuje teoretický popis městského marketingu a cestovního ruchu, jejich jednotlivé definice, služby cestovního ruchu, dále popisuje marketingové prostředí a marketingový mix. Následující část obsahuje charakteristiku a představení Plzně zaměřené hlavně na cestovní ruch. Je tam zakomponován i projekt EHMK 2015 a jeho přínos pro město. Také srovnání s Ostravou jako soupeřem o kandidaturu EHMK 2015. Práce pokračuje popisem jednotlivých marketingových aktivit města Plzně, na něž navazuje doporučení městským regionům k zavedení a využití turistických karet jako moderního marketingového nástroje. Praktická část je zaměřena na marketingový průzkum a zhodnocení odpovědí. Ve finální části je zakotveno hodnocení marketingu města, návrhy či doporučení k dalším jeho úspěchům a možné zvýšení návštěvnosti nebo naopak upozornění na hrozby a nedostatky, kterých by se město mělo vyvarovatcs
dc.format75 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=51345-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectměstský marketingcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectmístocs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový auditcs
dc.titleZhodnocení marketingu vybraného města se zaměřením na cestovní ruchcs
dc.title.alternativeMarketing evaluation of chosen city with focus on tourismen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra financí a účetnictvícs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to describe and evaluate marketing to urban tourism selected city. The analysis was chosen city of Pilsen, which is involved in the ECOC 2015th Overall, the work describes different marketing activities, individual processes or relationships and visitors of the city. The task is to show the development of the city and its efforts to gain greater tourist attraction and on the other hand, point out deficiencies, which in recent years the city faces. The first part contains the theoretical description of city marketing and tourism, their individual definitions, tourism services, and describes the marketing environment and marketing mix. The following section contains the characteristics and performances of Pilsen focused mainly on tourism. There's also styled ECOC 2015, and his contribution to the city. Also, compared with Ostrava as a rival candidacy ECOC 2015th The work goes on to describe various marketing activities of Pilsen, to be followed recommendations urban regions to the introduction and use of modern tourist cards as a marketing tool. The practical part is focused on marketing research and evaluation of responses.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcity marketingen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedmarketing environmenten
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedpriceen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedplaceen
dc.subject.translatedmarketing strategyen
dc.subject.translatedmarketing auditen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
SkubalovaBP.pdfPlný text práce4,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skubalova v.pdfPosudek vedoucího práce529,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skubalova o.pdfPosudek oponenta práce573,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skubalova ob.pdfPrůběh obhajoby práce310,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7179

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.