Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorák, Jaromír
dc.contributor.advisorHorák, Jaromír
dc.contributor.authorFlorian, Pavel
dc.contributor.refereeFormánek, Josef
dc.date.accepted2013-08-28
dc.date.accessioned2014-02-06T12:32:06Z
dc.date.available2012-09-24cs
dc.date.available2014-02-06T12:32:06Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier52819
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7551
dc.description.abstractV této práci jsou popsány některé principy, jimiž lze realizovat rekuperaci kinetické energie. Na základě jejich charakteristických vlastností je jeden z nich aplikován při návrhu systému rekuperace energie pro vozidlo městské hromadné dopravy. Jsou provedeny základní výpočty vzhledem k délce a charakteru životního cyklu vozidla. Dále je sestaven matematický model systému s využitím softwaru MATLAB/Simulink, díky němuž jsou navrženy a optimalizovány dílčí prvky systému. Na závěr je uvedena ekonomická rozvaha nad úsporami energie.cs
dc.format44 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrekuperace energiecs
dc.subjectKERScs
dc.subjectMATLABcs
dc.subjectmatematický modelcs
dc.subjectMHDcs
dc.subjectbrzděnícs
dc.subjectúspory energiecs
dc.subjectSimulinkcs
dc.titleStudie možností rekuperace energie v dopravních prostředcíchcs
dc.title.alternativeEnergy recovery systems in vehiclesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra konstruování strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes some principles of kinetic energy recovery. Due to their key properties one of them is applied on a design of a kinetic energy recovery system for a public transport vehicle. Basic calculations are conducted with respect to the vehicle life cycle. Furthermore a mathematical model of the system is created using MATLAB/Simulink in order to design and optimize components of the system. To conclude this work, some thoughts on economic aspect of energy recovery systems are mentioned.en
dc.subject.translatedenergy recoveryen
dc.subject.translatedKERSen
dc.subject.translatedMATLABen
dc.subject.translatedmathematical modelen
dc.subject.translatedpublic transporten
dc.subject.translatedbrakingen
dc.subject.translatedenergy savingsen
dc.subject.translatedSimulinken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Pavel_Florian.pdfPlný text práce2,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouciho - Florian.pdfPosudek vedoucího práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta - Florian.pdfPosudek oponenta práce817,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Florian.pdfPrůběh obhajoby práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7551

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.