Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Horák, Jaromír | |
dc.contributor.advisor | Horák, Jaromír | |
dc.contributor.author | Florian, Pavel | |
dc.contributor.referee | Formánek, Josef | |
dc.date.accepted | 2013-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:32:06Z | |
dc.date.available | 2012-09-24 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:32:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier | 52819 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7551 | |
dc.description.abstract | V této práci jsou popsány některé principy, jimiž lze realizovat rekuperaci kinetické energie. Na základě jejich charakteristických vlastností je jeden z nich aplikován při návrhu systému rekuperace energie pro vozidlo městské hromadné dopravy. Jsou provedeny základní výpočty vzhledem k délce a charakteru životního cyklu vozidla. Dále je sestaven matematický model systému s využitím softwaru MATLAB/Simulink, díky němuž jsou navrženy a optimalizovány dílčí prvky systému. Na závěr je uvedena ekonomická rozvaha nad úsporami energie. | cs |
dc.format | 44 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | rekuperace energie | cs |
dc.subject | KERS | cs |
dc.subject | MATLAB | cs |
dc.subject | matematický model | cs |
dc.subject | MHD | cs |
dc.subject | brzdění | cs |
dc.subject | úspory energie | cs |
dc.subject | Simulink | cs |
dc.title | Studie možností rekuperace energie v dopravních prostředcích | cs |
dc.title.alternative | Energy recovery systems in vehicles | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis describes some principles of kinetic energy recovery. Due to their key properties one of them is applied on a design of a kinetic energy recovery system for a public transport vehicle. Basic calculations are conducted with respect to the vehicle life cycle. Furthermore a mathematical model of the system is created using MATLAB/Simulink in order to design and optimize components of the system. To conclude this work, some thoughts on economic aspect of energy recovery systems are mentioned. | en |
dc.subject.translated | energy recovery | en |
dc.subject.translated | KERS | en |
dc.subject.translated | MATLAB | en |
dc.subject.translated | mathematical model | en |
dc.subject.translated | public transport | en |
dc.subject.translated | braking | en |
dc.subject.translated | energy savings | en |
dc.subject.translated | Simulink | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Pavel_Florian.pdf | Plný text práce | 2,21 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Florian.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,12 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Florian.pdf | Posudek oponenta práce | 817,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Florian.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,07 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7551
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.