Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorForejtová, Kateřina
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2013-06-12
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:02Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:02Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7670
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu cílové skupiny a vytvoření pro ni vhodného komunikačního plánu a to konkrétně pro Techmania Science Center o.p.s. Téma bylo zvoleno z důvodu osobní znalosti společnosti. Cílem práce bylo prostřednictvím dotazníkového šetření analyzovat cílovou skupinu a na základě zjištěných informací navrhnout komunikační plán zahrnující moderní trendy v komunikaci. V práci je nejprve zpracován teoretický úvod, pak představena Techmania Science Center. V další části je provedena SWOT analýza a vytvořen komunikační plán obsahující 8 komunikačních nástrojů, které by měly co nejefektivněji oslovit cílovou skupinu. Práce je návrhem komunikačního plánu, který může být využit v praktické činnosti Techmania Science Center o.p.s.cs
dc.format53 s. (67 078 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52690-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomunikační pláncs
dc.subjectScience Centercs
dc.subjectnové komunikační trendycs
dc.subjectanalýza cílové skupinycs
dc.titleNávrh komunikačního plánu pro cílovou skupinu rodiny s dětmi a aplikace pro Techmania Science Center.cs
dc.title.alternativeProposal of communication plan for the target group of families with children and applications for Techmania Science Center.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTopic of this bachelor thesis is the target group analysis and creating communication plan suitable for this target group for the particular company Techmania Science Center. The subject was chosen because of personal knowledge of company. The object of this thesis was to identify the target group through a questionnaire survey and based on the new information propose the communication plan including new communication trends. Firstly the thesis describes the theoretical introduction and after that introduces the company Techmania Science Center. In the following part is made SWOT analysis and communication plan containing 8 communication tools that should be the most effective in reaching the target group. The bachelor thesis is a proposal of communication plan that can be used for practical activities of the company.en
dc.subject.translatedcommunication planen
dc.subject.translatedScience Centeren
dc.subject.translatednew communication trendsen
dc.subject.translatedtarget group analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP.pdfPlný text práce1,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtova_O.pdfPosudek oponenta práce899,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtova_P.jpgPrůběh obhajoby práce348,86 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7670

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.