Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler, Petr
dc.contributor.authorBubnová, Jana
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2013-06-07
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:09Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:09Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52897
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7713
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou stárnutí obyvatel a důsledků, které tento jev přináší do marketingu. Snaží se zmapovat životní styl, chování i potenciál, který v sobě skrývá generace 55+. Práce je rozdělena na několik částí. První část se zabývá demografickým vývojem a strukturou obyvatel. Druhá část je zaměřena na chování klientů. Následující část je věnována výzkumům zaměřených na starší generace. Dále je v této práci definován marketing finančních služeb a bankovní prostředí České republiky. Závěr je věnován analýze klientů České spořitelny, kterým je nad 55 let, a marketingové komunikaci cílené na generaci 55+.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52897-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectgenerace 55+cs
dc.subjectstárnutí obyvatelcs
dc.subjectmarketing finančních služebcs
dc.subjectbankacs
dc.titleGenerace 55+ - marketingová strategie ve finančních službáchcs
dc.title.alternative55+ generation - marketing strategy in financial servicesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the population ageing and the impact which this phenomenon has on marketing. It seeks to map the lifestyle, behaviour and the hidden potential of the 55+ generation. The thesis is divided into several parts. The first part deals with demographic trends and population structure. The second part focuses on the behaviour of clients. The following chapter deals with a research aimed at the older generations. Furthermore, the thesis defines the marketing of financial services and the banking environment in the Czech Republic. The conclusion addresses the analysis of clients of Česká spořitelna who are over 55 years old and the marketing communication targeted to the 55 + generation.en
dc.subject.translated55+ generationen
dc.subject.translatedpopulation ageingen
dc.subject.translatedmarketing financial servicesen
dc.subject.translatedbanken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Jana Bubnova.pdfPlný text práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bubnova _V.pdfPosudek vedoucího práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bubnova_O.pdfPosudek oponenta práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bubnova_P.jpgPrůběh obhajoby práce295,51 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7713

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.