Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorPrajzlerová, Terezie
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2013-01-28
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:15Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:15Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-12-07
dc.identifier53965
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7744
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje spokojenost zákazníků ve vybraném lázeňském zařízení. Teoretická sekce poskytuje základ pro praktickou část. Zabývá se základními pojmy v cestovním ruchu, v lázeňství a v sektoru služeb. Dále řeší zákaznickou spokojenost a metody jejího měření. Praktická část charakterizuje vybranou lázeňskou společnost, v níž byl prováděn marketingový výzkum. Pomocí technik marketingového výzkumu byla zkoumána spokojenost hostů v tomto lázeňském zařízení. Podle zjištěných výsledků bylo navrženo několik zlepšujících opatření, jež by podle názorů hostů, měly vést k jejich vyšší spokojenosti.cs
dc.format60 s. (89 024 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53965-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectlázeňstvícs
dc.subjectlázeňská místacs
dc.subjectpřírodní zdrojecs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectočekávání zákazníkacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků v lázeňském zařízenícs
dc.title.alternativeResearch on customers´ satisfaction in a spa companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis analyzes customers´ satisfaction in the selected spa establishment. The theoretical section provides the basis for the practical part. The former deals with basic concepts of tourism, the spa industry and service sector. It also addresses customers´ satisfaction and its measurement methods. The practical part describes a selected spa company where a marketing research was conducted. Using the techniques of marketing research the guest satisfaction has been studied in this spa establishment. According to the obtained results several improvements were proposed which in the opinion of guests should lead to higher satisfaction.en
dc.subject.translatedspaen
dc.subject.translatedspa resorten
dc.subject.translatednatural resourcesen
dc.subject.translatedcustomer´s satisfactionen
dc.subject.translatedcustomer´s expectationsen
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Prajzlerova_2013.pdfPlný text práce5,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prajzlerova v.PDFPosudek vedoucího práce213,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prajzlerova o.PDFPosudek oponenta práce214,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prajzlerova obh.PDFPrůběh obhajoby práce82,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7744

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.