Hledat


Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1261-1270 z 1754.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2019Impacts of the Electronic Records of Sales (ERS) Introduction to the Small and Medium-sized Enterprises in the Czech RepublicHruška, Zdeněk; Hinke, Jana; Černá, Marie; Vallišová, Lucie
2019Požadované znalosti, dovednosti a kvalifikace v souvislosti s nástupem a rozvojem společnosti 4.0 – systematická literární rešeršeTaušl Procházková, Petra; Vallišová, Lucie
2019yužití automatické identifikace a sběru dat prostřednictvím radiofrekvenčních technologií v prostředí průmyslu 4.0Polívka, Martin; Dvořáková, Lilia
2019Cafes and their brand communication on Facebook: Case study from the Czech RepublicEger, Ludvík
2019Sharing cities: influence of time banks on urban developmentŠafrová, Dominika; Hejduková, Pavlína
2020Analysis of the awareness and popularity of the brand of a selected education and research library in the Czech Republic: A Case StudyHommerová, Dita; Šrédl, Karel; Dbalá, Kristýna
2019A Modern Approach for Project Portfolio Optimization in Small and Medium-Sized EnterprisesVacík, Emil; Kracík, Lukáš; Fotr, Jiří; Špaček, Miroslav
2019Does a difference in the motivation of volunteers and other people exist?Zárubová, Lucie; Švecová, Lenka
2020Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČRHommerová, Dita; Fiala, Michal
2020Face-to-Face and electronic communication with customers in retailing and company performance: A case study in the retail industry in the Czech RepublicEger, Ludvík; Suchánek, Petr