Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová, Vladimíra
dc.contributor.authorČadová, Eliška
dc.contributor.refereeAišmanová, Alexandra
dc.date.accepted2013-09-02
dc.date.accessioned2014-02-06T12:37:09Z
dc.date.available2012-05-22cs
dc.date.available2014-02-06T12:37:09Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-25
dc.identifier50427
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8069
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá exisenciálními otázkami mládeže žijící na venkově. Je rozdělena do tří stěžejních kapitol. První a druhá kapitola mapuje teoretická východiska. V úvodních statích je z filozofického i psychologického hlediska charakterizován existencionalismus v kontextu jeho nejvýznamnějších představitelů. Druhá kapitola je věnována adolescenci, změnám a vývojovým úkolům tohoto ontogenetického období. Třetí kapitola má charakter praktické části. Poskytuje pohled na výzkumy zabývající se smyslem života a následně navazuje vlastním empirickým šetřením za použití kvalitativní metodologie. V rámci výzkumného designu bylo stanoveno pět výzkumných otázek. Sběr dat byl realizován prostřednictvím polostandardizovaných rozhovorů s adolescenty ve věku 14 až 20 let. Práce s daty byla vedena Grounded theory metodikou.cs
dc.format53 s. (78 096 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50427-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectexistencialismuscs
dc.subjectexistenciální filozofiecs
dc.subjectpředstavitelé existencionalismucs
dc.subjectpsychoterapiecs
dc.subjectadolescencecs
dc.subjectkognitivní a emocionální vztahycs
dc.subjectsociální vztahycs
dc.subjectvývojové úkolycs
dc.subjectidentitacs
dc.subjectsmysl životacs
dc.subjectanalýza rozdílůcs
dc.titleSoučasné existenciální otázky mládeže žijící na venkověcs
dc.title.alternativeExistencional questions about people living in the countryen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work takes an interest in existential questions about people living in the country. It is divided into 3 crucial parts. First and second parts decsribe theories. In opening texts, from phylosophical and psychological points of view, is characterized the existencionalism and its most significant authors. The second part deals with adolescence, its changes and development of this particular ontogenetic period. The third part mostly deals with practical stuffs. It brings general view in researches interested in the sense of live, than it shows actual emphiric research using a qualitative methodology. 5 crucial questions has been set down. The data collection was realised by interviews with adolescents at the age of 14 ? 20 years old. The work with datas was done according to Grounded theory.en
dc.subject.translatedexistentialismen
dc.subject.translatedexistential philosophyen
dc.subject.translatedrepresentatives of existencialismen
dc.subject.translatedcognitive and emotional relationsen
dc.subject.translatedpsychotherapyen
dc.subject.translatedadolescenceen
dc.subject.translatedsocial relationsen
dc.subject.translateddevelopment partsen
dc.subject.translatedidentityen
dc.subject.translatedsence of lifeen
dc.subject.translateddifferences analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Cadova.pdfPlný text práce342,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cadova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce295,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cadova - oponent.pdfPosudek oponenta práce297,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cadova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce111,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8069

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.