Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrotký, Jan
dc.contributor.authorDoležel, Jan
dc.date.accepted2013-06-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:38:02Z
dc.date.available2012-06-01cs
dc.date.available2014-02-06T12:38:02Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-22
dc.identifier50586
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8174
dc.description.abstractTato práce pojednává o výukových pomůckách v praxi učitele odborného výcviku. Na začátku je proveden krátký pohled do historie používání výukových pomůcek a jejich využívání obecně. Dále se práce zabývá výukovými pomůckami v odborné učebně elektrotechniky a přípravou učitele na výuku. V další kapitole je zmínka o specifických výukových pomůckách používaných při výuce elektrotechniky a je zmíněna bezpečnost při používání těchto pomůcek. Jedna kapitola se věnuje praktickému ověření výukové pomůcky pro vysvětlení kompenzace jalového výkonu při výuce na SPŠE v Plzni. Další kapitoly jsou věnovány dvěma výukovým pomůckám: kompenzaci jalového výkonu a diagnostice závad na asynchronním elektromotoru. Je popsána výroba těchto pomůcek, jejich používání při výuce a didaktický cíl při jejich používání. V přílohách jsou fotografie zmiňovaných pomůcek a schémata jejich zapojení.cs
dc.format34 s., 14 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50586-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýukové pomůckycs
dc.subjectodborná učebnacs
dc.subjectasynchronní motorcs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.subjectkompenzace jalového výkonucs
dc.subjectfázoměrcs
dc.subjectpřekompenzovánícs
dc.subjectindukční zátěžcs
dc.titleVýukové pomůcky v praxi učitele odborného výcvikucs
dc.title.alternativeEducational aids in the practice of a teacher of technical trainingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with educational aids in the practice of a teacher of technical training. Introduction briefly summarizes history of utilization of teaching aids and their function in general. Teaching aids in a special classroom of electrical engineering are addressed in following sections together with teacher?s preparation for the lessons. Next chapter mentions specific electrical teaching aids with emphasis on safety measures during their use. The following chapters are devoted to specific teaching aids serving for compensation of the wattless output and diagnostics of an asynchronous motor, respectively. Making of these educational aids, their utilization in the classroom and didactic purpose of their use are described into details. Snapshots of the teaching aids and their respective schematic diagrams are included in appendices.en
dc.subject.translatededucational aidsen
dc.subject.translatedspecial classroom of electrical engineeringen
dc.subject.translatedasynchronous motoren
dc.subject.translateddiagnosticsen
dc.subject.translatedcompensation of wattless outputen
dc.subject.translatedphase meteren
dc.subject.translatedovercompensationen
dc.subject.translatedinductive loaden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace-Jan Dolezel.pdfPlný text práce32,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP - posudek_vedouciho_Dolezel.pdfPosudek vedoucího práce101,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dolezel - BP opon..pdfPosudek oponenta práce136,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dolezel - prot..pdfPrůběh obhajoby práce45,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8174

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.