Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřičková, Ditta
dc.contributor.authorLeštinová, Adéla
dc.contributor.refereeKlíma, Petr
dc.date.accepted2013-06-13
dc.date.accessioned2014-02-06T12:42:42Z
dc.date.available2012-09-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:42:42Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier53022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8562
dc.description.abstractNezisková organizace Procházky Prahou poskytuje zájemcům možnost procházek po Praze i s informacemi o jednotlivých památných místech. Mým cílem bylo vytvořit přehledný vizuální styl, který by organizaci zviditelnil a uvedl ji tak do širšího podvědomí. Měl by tomu napomoct jedinečný design, který by se stal pro tuto organizaci typickým a nezaměnitelným. Výstupy této práce je logotyp, návrh webových stránek, vizitky, dopisní papír, obálka, potisk plátěných tašek a láhví na pití, kulturní deník a nálepky.cs
dc.format27 s., 12 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53022-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvizuální stylcs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectlogotypcs
dc.titleKoordinovaný vizuální styl neziskové organizacecs
dc.title.alternativeCorporate identity of nonprofit organizationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Ústav umění a designucs
dc.description.departmentOddělení výtvarného uměnícs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedA non profit organization Prochazky Prahou (Walks through Prague) offers its customers walks through Prague; walks accompanied by information about individual historical places. My goal was to create a clear visual style that would lift the organization up to a wider awareness as well as a broader audience. This should be accomplished by a unique design which would make this organization unique and interexchangable. The output of this work is as follows: a logotype, a new web page design, business cards, a letterhead, an envelope, printed canvas bags and drinking bottles, cultural diary and stickers.en
dc.subject.translatedvisual styleen
dc.subject.translatednon profit organizationen
dc.subject.translatedlogotypeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp_lestinova.pdfPlný text práce29,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
LESTINOVA.pdfPosudek vedoucího práce214,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
LESTINOVA.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce326,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
LESTINOVA.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce103,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8562

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.