Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Matoušek, Václav | |
dc.contributor.author | Sehnal, Jan | |
dc.contributor.referee | Šimandl, Miroslav | |
dc.date.accepted | 2013-08-29 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:44:05Z | - |
dc.date.available | 2012-10-15 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:44:05Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-27 | |
dc.identifier | 52940 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8667 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá umělou inteligencí šachového programu. Obsah práce je zaměřen na typické vlastnosti šachových motorů, je popsán rozdíl přístupu lidského faktoru a stroje k šachové hře. Součástí práce je průzkum a analýza technik potřebných k implementaci šachového programu. V textu je zahrnut popis tvorby vlastního šachového programu, včetně vzniklých úskalí. | cs |
dc.format | 45 s. (52 181 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52940 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | šachy | cs |
dc.subject | šachový algoritmus | cs |
dc.subject | umělá inteligence | cs |
dc.subject | šachový motor | cs |
dc.subject | programování | cs |
dc.subject | MinMax | cs |
dc.subject | ohodnocovací funkce | cs |
dc.subject | Java | cs |
dc.subject | bakalářská práce | cs |
dc.title | Implementace algoritmu šachové hry | cs |
dc.title.alternative | Chess Algorithm Implementation | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.description.department | Katedra informatiky a výpočetní techniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the artificial intelligence of the chess programming. The thesis is focused on the typical characteristics of the chess engines and describes the difference between the human and computer chess playstyle. The thesis surveys and analyses the techniques which are necessary for implementing a chess program. The description of the chess engine creation is involved including the problems which appeared during the process of creating. | en |
dc.subject.translated | chess | en |
dc.subject.translated | chess algorithm | en |
dc.subject.translated | artificial intelligence | en |
dc.subject.translated | chess engine | en |
dc.subject.translated | programming | en |
dc.subject.translated | MinMax | en |
dc.subject.translated | evaluation function | en |
dc.subject.translated | Java | en |
dc.subject.translated | bachelor thesis | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BakalarskaPraceSehnal.pdf | Plný text práce | 899,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A10B0673Phodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 424,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A10B0673Pposudek.pdf | Posudek oponenta práce | 139,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A10B0673Pobhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 250,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8667
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.