Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Barták, Jiří | |
dc.contributor.advisor | Barták, Petr | |
dc.contributor.author | Peleška, Tomáš | |
dc.contributor.referee | Souček, Miroslav | |
dc.date.accepted | 2013-06-18 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:44:29Z | |
dc.date.available | 2012-09-24 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:44:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-05-24 | |
dc.identifier | 53075 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8713 | |
dc.description.abstract | V úvodu této diplomové práce je vypracovaná rešerše zaměřené na elektromobily a jejich komponenty. Hlavní část práce se ovšem zabývá konstrukčním návrhem podvozkové platformy pro elektromobil městského typu. Nejprve se jedná o koncepční návrh platformy a dále je zvolené řešení rozvedeno do konstrukce dílčích částí. Práce se zabývám návrhem podvozkového rámu, náprav vozidla a elektropohonu. Součástí práce jsou potřebné výpočty a výkresová dokumentace. | cs |
dc.format | 70 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53075 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | elektromobil | cs |
dc.subject | elektropohon | cs |
dc.subject | elektromotor | cs |
dc.subject | akumulátor | cs |
dc.subject | podvozek | cs |
dc.subject | rám | cs |
dc.subject | MKP | cs |
dc.subject | náprava | cs |
dc.subject | zavěšení kola | cs |
dc.subject | jízdní odpory | cs |
dc.title | Podvozková platforma pro městský elektromobil | cs |
dc.title.alternative | Chassis Platform for Urban Electric Vehicle | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on the background of the research on electric vehicles and their components. The main part of this thesis deals with the structural design chassis platform for electric vehicles urban type. First, it is a conceptual design of the platform and the chosen solution elaborated into the detail of the parts. The thesis deals with the proposal bogie frame, wheel suspension and electric drive. The work contains calculations and drawings. | en |
dc.subject.translated | electric vehicle | en |
dc.subject.translated | electric motor drive | en |
dc.subject.translated | electric motor | en |
dc.subject.translated | battery | en |
dc.subject.translated | chassis | en |
dc.subject.translated | frame | en |
dc.subject.translated | FEM | en |
dc.subject.translated | wheel suspension | en |
dc.subject.translated | driving resistances | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Peleska_2013.pdf | Plný text práce | 33,29 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Peleska.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,07 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Peleska.pdf | Posudek oponenta práce | 1,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Peleska.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8713
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.