Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHanzlíček, Miroslav
dc.contributor.authorRážová, Monika
dc.date.accepted2013-08-28
dc.date.accessioned2014-02-06T12:47:19Z
dc.date.available2012-09-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:47:19Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-31
dc.identifier54142
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9017
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na objasnění základní terminologie týkající se sluchového postižení, metodu výuky, způsob komunikace, nastavený systém vzdělávání a rovněž na samotné žáky. Práce se snaží přiblížit, jaké možnosti žáci mají a co si o nich myslí oni sami. Cílem této práce je zhodnotit, zda nabízené středoškolské obory na území města Prahy, jsou pro žáky se sluchovým postižením dostačující nebo zda mají jiné představy o své budoucnosti.cs
dc.format67 s. (86 735 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54142-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsluchové postiženícs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectsurdopediecs
dc.subjectkomunikace neslyšícíchcs
dc.subjectškoly pro sluchově postiženécs
dc.subjectvýuka neslyšícíchcs
dc.titleVzdělávání sluchově postižených v ČRcs
dc.title.alternativeEducation of the hearing impaired children in the capital city of Pragueen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programSociální péčecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with pass over of pupils with hearing disability to high school. The theoretical part is divided in two chapters. The first chapter is called Introduction into Surdopedy and dedicates to the surdopedy as a science, classification of hearing impairment, aetiology and diagnostics of hearing impairment and finally to communication of people with hearing impairment. The second chapter Education of People with Hearing Impairment deals with education methods of deaf people. Other parts of this chapter deals with types of schools and consulting services for people with hearing impairment and their integration and schools located in Prague which the research has been focussed on.en
dc.subject.translatedhearing disabilityen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedsurdopaediaen
dc.subject.translatedcommunication of the deafen
dc.subject.translatedschools for the hearing impaireden
dc.subject.translateddeaf educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarskaPrace_VzdelavaniSluchPos_MonikaRazova2013.pdfPlný text práce517,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Razova VP.pdfPosudek vedoucího práce52,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Razova OP.pdfPosudek oponenta práce70,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Razova O.pdfPrůběh obhajoby práce11,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9017

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.