Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Mušková, Eva | |
dc.contributor.author | Hanzlíček, Jakub | |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:54:05Z | |
dc.date.available | 2011-12-01 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:54:05Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-12 | |
dc.identifier | 49241 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9623 | |
dc.description.abstract | Práce se věnuje audioviuzuální edukaci v dějepisu a skládá se ze dvou částí. V teoretické části nastiňuje okolnosti vzniku audiovizuální edukace, formuluje pojem "audiovizuální" a hledá jeho místo v oficiálních dokumentech současného českého vzdělávacího systému. Na tomto základě formuluje didaktická pravidla pro použití této metody v dějepisu, analyzuje dějepisný audiovizuální materiál a předkládá návrh několika didaktických aktivit, které se o tento materiál a metodu opírají. | cs |
dc.format | 81 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49241 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | film | cs |
dc.subject | moderní dějiny | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.title | Využití filmu ve výuce moderních dějin | cs |
dc.title.alternative | The use of audio-vidual education in modern history classes | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra historie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This work explores the phenomenon of audio-visual education and tries to suggest some applications of it in modern history classes. The work consists of two parts. In the first part there is described the history, pedagogical theory and modern meanigs of this method according to current Czech education system. The second part proceeds from theoretical intro and offers few practical subject matters of using this method in modern history classes. This work also constitutes the apollogy of the sence of this method in education of modern history and that is why it includes qualitative evaluation of questionnaire to verify these thesis as well. | en |
dc.subject.translated | film | en |
dc.subject.translated | modern history | en |
dc.subject.translated | education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KHI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 799,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanzlicek V.pdf | Posudek vedoucího práce | 121,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanzlicek O.pdf | Posudek oponenta práce | 150,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanzlicek P.pdf | Průběh obhajoby práce | 37,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9623
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.