Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMušková, Eva
dc.contributor.authorHanzlíček, Jakub
dc.date.accepted2013-05-28
dc.date.accessioned2014-02-06T12:54:05Z
dc.date.available2011-12-01cs
dc.date.available2014-02-06T12:54:05Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-12
dc.identifier49241
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9623
dc.description.abstractPráce se věnuje audioviuzuální edukaci v dějepisu a skládá se ze dvou částí. V teoretické části nastiňuje okolnosti vzniku audiovizuální edukace, formuluje pojem "audiovizuální" a hledá jeho místo v oficiálních dokumentech současného českého vzdělávacího systému. Na tomto základě formuluje didaktická pravidla pro použití této metody v dějepisu, analyzuje dějepisný audiovizuální materiál a předkládá návrh několika didaktických aktivit, které se o tento materiál a metodu opírají.cs
dc.format81 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49241-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfilmcs
dc.subjectmoderní dějinycs
dc.subjectvýukacs
dc.titleVyužití filmu ve výuce moderních dějincs
dc.title.alternativeThe use of audio-vidual education in modern history classesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra historiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work explores the phenomenon of audio-visual education and tries to suggest some applications of it in modern history classes. The work consists of two parts. In the first part there is described the history, pedagogical theory and modern meanigs of this method according to current Czech education system. The second part proceeds from theoretical intro and offers few practical subject matters of using this method in modern history classes. This work also constitutes the apollogy of the sence of this method in education of modern history and that is why it includes qualitative evaluation of questionnaire to verify these thesis as well.en
dc.subject.translatedfilmen
dc.subject.translatedmodern historyen
dc.subject.translatededucationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce799,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanzlicek V.pdfPosudek vedoucího práce121,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanzlicek O.pdfPosudek oponenta práce150,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanzlicek P.pdfPrůběh obhajoby práce37,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9623

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.