Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Mušková, Eva | |
dc.contributor.author | Hauznerová, Ivona | |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:54:02Z | |
dc.date.available | 2011-11-14 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:54:02Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-22 | |
dc.identifier | 49242 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9624 | |
dc.description.abstract | Práce nejprve obecně shrnuje samotný předmět vlastivěda. Co předmět obnáší, s čím se v předmětu setkáváme a s čím pracujeme. Dále obsahuje zhodnocení publikací od zvolených deseti nejpoužívanějších nakladatelství, které byly hodnoceny podle určité předlohy, kterou jsem si připravila. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření, ze kterého na základě odpovědí dotazovaných učitelů vzniklo celkové zhodnocení předmětu a potřebných materiálů, se kterými učitelé v hodinách pracují. Na základě šetření pak byla zpracovaná předloha ideální učebnice. | cs |
dc.format | 59 s., iv s. (98 413 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49242 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předmět vlastivěda | cs |
dc.subject | učebnice vlastivědy | cs |
dc.subject | hodnocení učebnic | cs |
dc.subject | dotazníkové šetření | cs |
dc.subject | předloha ideální učebnice | cs |
dc.title | Přehled, hodnocení a využití učebnic vlastivědy na 1. stupni základních škol | cs |
dc.title.alternative | Summary, evaluation and use textbooks of homeland for primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra historie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | What the subject involves, how in the subject we meet and what we work for. Also includes the evaluation of publications from the selected the top ten publishing houses, which have been evaluated according to specific templates, which I have prepared. The practical part of the thesis is based on the questionnaire investigation, from which on the basis of the surveyed teachers was an overall assessment of the subject and the necessary materials that teachers in the hours they work. On the basis of the investigation was then processed the draft the ideal textbook. | en |
dc.subject.translated | subject of homeland | en |
dc.subject.translated | textbooks of homeland | en |
dc.subject.translated | evaluation of textbooks | en |
dc.subject.translated | questionnaire | en |
dc.subject.translated | model of ideal textbook | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KHI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA PRACE HAUZNEROVA.pdf | Plný text práce | 2,12 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hauznerova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 113,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hauznerova OO.pdf | Posudek oponenta práce | 107,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hauznerova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 33,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9624
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.