Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMušková, Eva
dc.contributor.authorHauznerová, Ivona
dc.date.accepted2013-05-28
dc.date.accessioned2014-02-06T12:54:02Z
dc.date.available2011-11-14cs
dc.date.available2014-02-06T12:54:02Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-22
dc.identifier49242
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9624
dc.description.abstractPráce nejprve obecně shrnuje samotný předmět vlastivěda. Co předmět obnáší, s čím se v předmětu setkáváme a s čím pracujeme. Dále obsahuje zhodnocení publikací od zvolených deseti nejpoužívanějších nakladatelství, které byly hodnoceny podle určité předlohy, kterou jsem si připravila. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření, ze kterého na základě odpovědí dotazovaných učitelů vzniklo celkové zhodnocení předmětu a potřebných materiálů, se kterými učitelé v hodinách pracují. Na základě šetření pak byla zpracovaná předloha ideální učebnice.cs
dc.format59 s., iv s. (98 413 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49242-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředmět vlastivědacs
dc.subjectučebnice vlastivědycs
dc.subjecthodnocení učebniccs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectpředloha ideální učebnicecs
dc.titlePřehled, hodnocení a využití učebnic vlastivědy na 1. stupni základních školcs
dc.title.alternativeSummary, evaluation and use textbooks of homeland for primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra historiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedWhat the subject involves, how in the subject we meet and what we work for. Also includes the evaluation of publications from the selected the top ten publishing houses, which have been evaluated according to specific templates, which I have prepared. The practical part of the thesis is based on the questionnaire investigation, from which on the basis of the surveyed teachers was an overall assessment of the subject and the necessary materials that teachers in the hours they work. On the basis of the investigation was then processed the draft the ideal textbook.en
dc.subject.translatedsubject of homelanden
dc.subject.translatedtextbooks of homelanden
dc.subject.translatedevaluation of textbooksen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedmodel of ideal textbooken
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRACE HAUZNEROVA.pdfPlný text práce2,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hauznerova V.pdfPosudek vedoucího práce113,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hauznerova OO.pdfPosudek oponenta práce107,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hauznerova P.pdfPrůběh obhajoby práce33,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9624

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.