Název: GPU Computation in Projective Space using Homogeneous Coordinates
Autoři: Skala, Václav
Citace zdrojového dokumentu: Game Programming GEMS 6. Boston: Charles River Media, 2006, p. 137-147.
Datum vydání: 2006
Nakladatel: Charles River Media
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/11791
ISBN: 1-58450-450-1
Klíčová slova: počítačová grafika;výpočet průsečíků;grafické procesory
Klíčová slova v dalším jazyce: computer graphics;intersection;graphic processing units
Práva: © Charles River Media
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference Papers (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Skala_2006_GPU-Projective-Games.pdfPlný text364,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11791

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.