Název: | GPU Computation in Projective Space using Homogeneous Coordinates |
Autoři: | Skala, Václav |
Citace zdrojového dokumentu: | Game Programming GEMS 6. Boston: Charles River Media, 2006, p. 137-147. |
Datum vydání: | 2006 |
Nakladatel: | Charles River Media |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/11791 |
ISBN: | 1-58450-450-1 |
Klíčová slova: | počítačová grafika;výpočet průsečíků;grafické procesory |
Klíčová slova v dalším jazyce: | computer graphics;intersection;graphic processing units |
Práva: | © Charles River Media |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference Papers (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Skala_2006_GPU-Projective-Games.pdf | Plný text | 364,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/11791
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.