Title: | Hodnocení úrovně znalostí fotbalových trenérů žákovských kategorií |
Other Titles: | Evaluating the level of students' knowledge of football coaches Category |
Authors: | Rous, Stanislav |
Advisor: | Benešová, Daniela |
Referee: | Votík, Jaromír |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/12092 |
Keywords: | fotbalový trenér;hodnocení znalostí;výzkum |
Keywords in different language: | football coach;assessment of knowledge;research |
Abstract: | Tato bakalářská práce mapuje úroveň znalostí fotbalových trenérů žákovských kategorií. Práce se skládá ze dvou částí teoretická část je zaměřena na teoretická východiska, druhy sportovního tréninku, jednání trenérů, tréninky mládeže jednotlivých věkových kategorií a rozdíly tréninku dětí a dospělých. Praktická část vychází z dotazníku. Podrobný rozbor hodnotí celkem 16 otázek na základě odborné literatury. |
Abstract in different language: | This thesis presents the level of knowledge of young junior coaches. The thesis consists of two parts theoretical part is focused on theoretical basis, types of sport training, coaches acting, the way of junior trainings of particular age classes and the difference between junior and adult training. Practical part is based on the questionnaire and its results. The detailed description evaluates 16 questions on the basis of scientific literature. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hodnoceni urovne znalosti fotbalovych treneru zakovskych kategorii.pdf | Plný text práce | 1,2 MB | Adobe PDF | View/Open |
ROUS Stanislav VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 136,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
ROUS Stanislav OP.pdf | Posudek oponenta práce | 150,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
ROUS Stanislav.pdf | Průběh obhajoby práce | 92,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/12092
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.