Title: Soubor sedmi výukových panelů a jejich grafické řešení
Other Titles: A set of seven panels, tutorials and graphic design
Authors: Stieberová, Alexandra
Advisor: Poláček, Stanislav
Referee: Lukavský, Jindřich
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12290
Keywords: Karel IV.;Marie Terezie;Vladislav Jagellonský;Přemysl Otakar I.;Přemysl Otakar II.;Jiří z Poděbrad;Jan Lucemburský;pop art;Andy Warhol;výukové panely
Keywords in different language: Karel IV.;Maria Theresa;Vladislav Jagiello Ottokar II.;Ottokar II.;George of Podebrady;John of Luxembourg;pop art;Andy Warhol;educational panels
Abstract: Cílem mé diplomové práce bylo vytvořit soubor sedmi výukových panelů a jejich grafické řešení se zaměřením na dějepis. V rámci praktické části vzniklo sedm výukových panelů zaměřených na nejvýznamější panovníky naší historie. Obsahem teoretické části je seznámení s panovníky a jejich životem, dále uvádím zdroje mé inspirace a popis mnou vyrobených výukových panelů.
Abstract in different language: The aim of my thesis was to create a set of seven educational panels and graphic design with a focus on history. In the practical part of the resulting seven learning modules focusing on the most important rulers of our history. The theoretical part is an introduction to the rulers and their life, and I present my inspiration and made me a description of educational panels.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KVK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
teoreticka cast.pdfPlný text práce338,88 kBAdobe PDFView/Open
SCAN - Stieberova Alexandra - vedouci - Polacek - 2014.pdfPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFView/Open
SCAN - Stieberova Alexandra - oponent - Lukavsky - 2014.pdfPosudek oponenta práce1,7 MBAdobe PDFView/Open
Prubeh obhajoby - Stieberova Alexandra 2014.pdfPrůběh obhajoby práce373,74 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/12290

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.