Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPešička, Ladislav
dc.contributor.authorZikmund, Jiří
dc.contributor.refereeKoutný, Tomáš
dc.date.accepted2014-06-16
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:10Z
dc.date.available2013-08-30cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:10Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-15
dc.identifier57921
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12557
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je multiplatformní vývoj her pro mobilní zařízení. V první části teoreticky popisuji možnosti multiplatformního mobilního vývoje, zaměřuji se především na mobilní hry a výběr vhodného frameworku. Porovnávám zde také současné mobilní platformy z pohledu podílu na trhu a potenciálního zisku. Ve druhé části se věnuji samotnému vývoji. Výsledkem této práce je mobilní hra využívající herní engine s fyzikálním modelem, kterou lze spustit na reálných zařízeních se systémy iOS, Android a Windows Phone.cs
dc.format75 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57921-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmobilní platformacs
dc.subjectmobilní zařízenícs
dc.subjectmobilní hrycs
dc.subjectmultiplatformní vývojcs
dc.subjectherní frameworkycs
dc.subjectvývoj hercs
dc.titleMultiplatformní vývoj her pro mobilní zařízenícs
dc.title.alternativeCross-platform game development for mobile devicesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedSubject of this diploma thesis is cross-platform game development for mobile devices. In the first part I describe possibilities in cross-platform mobile development in theory, focusing on the game development and choosing a suitable framework. This part also compares the current mobile platforms in therms of market share and profitability. In the second part of the thesis I proceed to the development process itself. Product of this thesis is a mobile game that uses the game engine with a physical model and runs on a real iOS, Android and Windows Phone devices.en
dc.subject.translatedmobile platformen
dc.subject.translatedmobile devicesen
dc.subject.translatedmobile gamesen
dc.subject.translatedcross-platform developmenten
dc.subject.translatedgame frameworksen
dc.subject.translatedgame developmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Jiri_Zikmund_A12N0103P_2014.pdfPlný text práce30,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12N0103Phodnoceni-ved.pdfPosudek vedoucího práce980,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12N0103Pposudek-op.pdfPosudek oponenta práce1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12N0103Pobhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce192,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12557

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.