Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová, Hana
dc.contributor.authorMachová, Alena
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2014-06-05
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:27Z-
dc.date.available2013-06-01cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:27Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier56442
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12583
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá otázkou spotřebního chování seniorské klientely v hotelu Centrální Lázně v Mariánských Lázních. Cílem práce bylo analyzovat spotřební chování klientely ve věku 55+ a na základě provedeného výzkumu navrhnout nový vhodný produkt.První kapitola práce definuje cestovní ruch, jeho subjekty a objekty a příslušnou typologii cestovního ruchu. V druhé kapitole je definováno spotřební chování, faktory ovlivňující spotřební chování a nákupní proces. Ve třetí kapitole je charakterizována lázeňská společnost a hotel Centrální Lázně. Čtvrtá kapitola obsahuje analýzu spotřebního chování ve zmiňovaném hotelu a zhodnocením této analýzy. Pátá kapitola je věnována návrhu nových produktů pro seniorskou klientelu uvedeného hotelu.cs
dc.format62 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectgenerace 55+cs
dc.subjectseniorcs
dc.subjectlázněcs
dc.titleOdhad spotřebního chování v oblasti služeb cestovního ruchu a volnočasových aktivit - generace 55+cs
dc.title.alternativeEstimate of consumer behavior in tourism services and leisure activities - generation 55 +en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor Thesis deals with consumer behavior of the senior clientele in the hotel Central Spa in Mariánské Lázně. The goal of both is to analyse the consumer behavior of clients of the age up to 55 and to offer the brand-new product which should be based on the results of the reserch. The first chapter gives a definition of tourism. Chapter number two defines consumer behavior and the factors which influence the consumer behavior and shopping process. The third chapter deals with the Spa Company and the hotel Central Spa giving the characteristic of both in details. The fourth chapter contents the consumer behavior analysis in the Central Spa hotel and gives an assesment of this analysis. Finally, the fifth chapter is devoted to the design of new products for senior clientele of that hotel.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedconsumer behavioren
dc.subject.translatedgeneration 55+en
dc.subject.translatedsenioren
dc.subject.translatedspaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_-_Alena_Machova.pdfPlný text práce914,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Machova A. - V.pdfPosudek vedoucího práce496,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Machova A. - O.PDFPosudek oponenta práce533,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Machova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce212,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12583

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.