Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorRychtář, Petr
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2014-06-09
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:34Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:34Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57553
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12599
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingu B2B trh?. V práci jsou zanalyzovány jednotlivé marketingové nástroje pouţívané na trhu organizací s praktickými poznatky ze společnosti Faiveley Transport Lekov. Práce pojednává o B2B prostředí, dále je zde popsán marketingový mix společnosti FT Lekov. Stěţejní částí práce je vytvoření marketingové situační analýzy a následné provedení SWOT analýzy. Práce je mimo jiné věnována zákaznickému servisu, kv?li uskutečnění praxe autora v tomto oddělení a informací poskytnutých zejména manaţery zákaznického servisu. Výstupem práce je navrhnutí zlepšujících opatření chodu firmy na základě poznatk? při zpracování práce.cs
dc.format82 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectB2B prostředícs
dc.subjecttrh organizacícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectzákaznický serviscs
dc.subjectFaiveley Transport Lekovcs
dc.subjecta.s.cs
dc.titleSpecifika marketingu na trhu B2Bcs
dc.title.alternativeSpecifics of marketing on B2B marketen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on dilemma of marketing on B2B market. In this work, there are analysed out marketing tools in detail, used on organisation´s market with practical knowledge from Faiveley Transport Lekov, a.s. company. Thesis deals with B2B environment, far there is described marketing mix of FT Lekov company. The fundamental part of the work is a creation of marketing situational analysis and resulting accomplishment of SWOT analysis. Besides other things, the work is dedicated to customer service due to the realization of writer´s work experience in this department and information provided from managers of customer service. The outcome of this work is a proposition of improvement assessments of company´s functioning, based on the knowledge gained during the bachelor thesis process.en
dc.subject.translatedB2B enviromenten
dc.subject.translatedorganisation´s marketen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcustomer serviceen
dc.subject.translatedFaiveley Transport Lekoven
dc.subject.translateda.s.en
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Rychtar_Marketingova specifika trhu B-2-B.pdfPlný text práce2,32 MBAdobe PDFView/Open
Rychtar_V.pdfPosudek vedoucího práce516,51 kBAdobe PDFView/Open
Rychtar_O.pdfPosudek oponenta práce528,54 kBAdobe PDFView/Open
Rychtar_P.pdfPrůběh obhajoby práce181,4 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/12599

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.