Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorČorbová, Hana
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2014-09-09
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:50Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:50Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-08-21
dc.identifier59118
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12649
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové strategie společnosti OK STS Toužim, a.s. V teoretické části je obecně definován pojem marketing a podrobněji je rozebrán pojem strategický marketing. Praktická část popisuje vnější a vnitřní prostředí společnosti, jednotlivé nástroje marketingového mixu a je zde rozebrána SWOT analýzy společnosti. Poslední část práce obsahuje návrhy inovací marketingové strategie a doporučení pro budoucí vývoj společnosti.cs
dc.format75 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59118-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.titleMarketingová strategie konkrétní firmycs
dc.title.alternativeMarketing strategy of concrete companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the evaluation of the marketing strategy of the company STS OK Toužim, a.s. The theoretical part is generally defined marketing concept and is discussed in more detail the concept of strategic marketing. The practical part describes the external and internal environment of the company, marketing mix instruments and is also analyzed SWOT analysis of the company. The last part contains proposals innovation marketing strategy and recommendations for future development of the company.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing environmenten
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA PRACE.pdfPlný text práce999,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Corbova H. - V.PDFPosudek vedoucího práce693,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Corbova H. - O.PDFPosudek oponenta práce754,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Corbova H. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce258,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12649

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.