Title: | Evaluace nové závěrečné zkoušky |
Other Titles: | Evaluation of final school exam |
Authors: | Málková, Simona |
Advisor: | Mach, Petr |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/13021 |
Keywords: | Nová závěrečná zkouška;Stávající závěrečná zkouška;praktická zkouška;písemná zkouška;Samostatná odborná práce;Ústí zkouška |
Keywords in different language: | evaluation of new final exam;the new final exam;practical exam;written exam;individual professional work;oral exam |
Abstract: | Bakalářská práce s názvem Evaluace nové závěrečné zkoušky je věnována výkladu a srovnání stávající závěrečné zkoušky a nové závěrečné zkoušky. Srovnány jsou jednotlivé části zkoušky, tj. písemná, praktická i ústní část. Novým prvkem závěrečné zkoušky je zařazení Samostatné odborné práce. Třetí část je praktická, věnovaná dotazníkovému průzkumu. Obsahuje dotazník, který byl vyplněn žáky v červnu 2013 po vykonání ústní části závěrečné zkoušky. |
Abstract in different language: | Bachelor thesis named Evaluation of a new final exam deals with the current final examination and interpretation of the new final exam. Compared are parts of the exam (written, practical and oral parts). A new element of final exam is the inclusion of an individual professional work. The third part is practical, dedicated to the questionnaire survey. It contains a questionnaire that was completed by students in June 2013 after passing the final oral examination. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP Malkova Simona.pdf | Plný text práce | 1,19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Malkova - hodn..pdf | Posudek vedoucího práce | 143,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Malkova - opon..pdf | Posudek oponenta práce | 144,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Malkova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 39,14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/13021
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.