Title: Evaluace nové závěrečné zkoušky
Other Titles: Evaluation of final school exam
Authors: Málková, Simona
Advisor: Mach, Petr
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13021
Keywords: Nová závěrečná zkouška;Stávající závěrečná zkouška;praktická zkouška;písemná zkouška;Samostatná odborná práce;Ústí zkouška
Keywords in different language: evaluation of new final exam;the new final exam;practical exam;written exam;individual professional work;oral exam
Abstract: Bakalářská práce s názvem Evaluace nové závěrečné zkoušky je věnována výkladu a srovnání stávající závěrečné zkoušky a nové závěrečné zkoušky. Srovnány jsou jednotlivé části zkoušky, tj. písemná, praktická i ústní část. Novým prvkem závěrečné zkoušky je zařazení Samostatné odborné práce. Třetí část je praktická, věnovaná dotazníkovému průzkumu. Obsahuje dotazník, který byl vyplněn žáky v červnu 2013 po vykonání ústní části závěrečné zkoušky.
Abstract in different language: Bachelor thesis named Evaluation of a new final exam deals with the current final examination and interpretation of the new final exam. Compared are parts of the exam (written, practical and oral parts). A new element of final exam is the inclusion of an individual professional work. The third part is practical, dedicated to the questionnaire survey. It contains a questionnaire that was completed by students in June 2013 after passing the final oral examination.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP Malkova Simona.pdfPlný text práce1,19 MBAdobe PDFView/Open
Malkova - hodn..pdfPosudek vedoucího práce143,94 kBAdobe PDFView/Open
Malkova - opon..pdfPosudek oponenta práce144,8 kBAdobe PDFView/Open
Malkova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce39,14 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/13021

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.