Název: Návrh značky a grafické zpracování obchodních tiskovin (RONING spol. s r. o.)
Další názvy: Logo design and design of business printed matter (RONING spol. s r. o.)
Autoři: Čapková, Ludmila
Vedoucí práce/školitel: Steker, František
Oponent: Jiřičková, Ditta
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13223
Klíčová slova: logo;značka;logomanuál;vizuální styl;design;identita;webové stránky;stavební společnost;firma;obchodní tiskoviny;poštovní obálka;nabídkové listy;vizitka;faktura
Klíčová slova v dalším jazyce: logo;brand;logo manual;visual style;design;identity;website;homepage;building company;business stationery;postal envelope;offering books;business card;invoice
Abstrakt: Má bakalářská práce obsahuje především nové logo pro stavební společnost RONING spol. s r.o., jejich obchodní tiskoviny, logomanuál a návrh webových stránek. Logo provází všechny tiskoviny, které jsem od těch předchozích zpřehlednila a sjednotila. Důležité informace jsou zvýrazněny a předcházejí těm podřadným. Navrhla jsem také firemní poštovní obálku pro korespondenci se zákazníky. Všechny informace o firmě se může zákazník dozvědět také na webu, pro něž jsem navrhla moderní homepage s jednoduchým menu. Svou výslednou prací jsem se pokusila ukázat, jak lze zpřehlednit a sjednotit všechny tiskoviny, které firma používá a v nichž se zákazník právě kvůli nesrozumitelnosti občas špatně orientuje.
Abstrakt v dalším jazyce: My Bachelor's thesis includes a new logo for construction company RONING Ltd, their business printed matter and website design. The new logo is presented in all printed materials that were also made more transparent and unified. The important information is highlighted and presented before less important pieces of information. I also designed the company's own envelope for business correspondence. All information about the company can be found by its customers on the website, for which I have only designed a modern homepage with a simple menu as yet. In my project, I was trying to show how to make all company's printed materials more transparent and unified. Because of their lack of comprehensibility, these materials are for customers very often difficult to understand.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Ludmila Capkova.pdfPlný text práce9,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CAPKOVA.pdfPosudek vedoucího práce97,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CAPKOVA.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce135,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CAPKOVA.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce132,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13223

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.