Název: Zahájení podnikatelské činnosti na základě konkrétního podnikatelského záměru
Další názvy: Start-up of business activity based on specific business plan
Autoři: Petráňová, Aneta
Vedoucí práce/školitel: Jiřincová, Milena
Oponent: Taušl Procházková, Petra
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13365
Klíčová slova: podnikatelský plán;založení podniku;marketingová strategie;finanční plán;SWOT analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: business plan;company establishment;marketing strategy;financial plan;SWOT analysis
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na založení konkrétního podniku na základě sestavení podnikatelského plánu. V teoretické části jsou definovány teoretické poznatky získané z odborné literatury. Vymezeny jsou jednotlivé kroky jak založit živnost a zvolit si vhodnou formu podnikání, jak se vyhnout chybám při zakládání podniku přes sestavení podoby podnikatelského plánu. V praktické části je samotné vytvoření podnikatelského plánu, který obsahuje kroky nutné pro založení jazykové školy v obci Vejprnice, která se bude zabývat výukou pěti cizích jazyků ve formě kurzů pro veřejnost, individuálními kurzy a firemní výukou. Práce pokračuje analýzou trhu a odvětví, stanovením marketingové strategie a finančního plánu. V závěru práce je provedeno zhodnocení podnikatelského záměru.
Abstrakt v dalším jazyce: The present work is focused on the establishment of a particular enterprise by setting up a business plan. In the theoretical part are defined the theoretical knowledge gained from literature. There are specified the individual steps how to start a business, how to choose a suitable form of business and how to avoid mistakes when starting a business through compile the form of a business plan. In the practical part is the creation of a business plan that includes the necessary steps for an establishment of the language school in the village Vejprnice, which will be concerned with teaching of five foreign languages in the form of public courses, individual courses and corporate training. The thesis continues with analysis of market and industry, defining marketing strategy and financial plan. In the end, there is an assessment of the business plan.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Petranova_Aneta_K11B0416P_Bakalarska_prace.pdfPlný text práce1,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_petranova_VP.pdfPosudek vedoucího práce694,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_petranova_OP.pdfPosudek oponenta práce770,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
petranova.PDFPrůběh obhajoby práce705,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13365

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.